تور ایتالیا: غیبت کیه لینی در مصاف ایتالیا و سوئیس قطعی شد

به گزارش تور استانبول، کاپیتان تیم ملی ایتالیا نمی تواند آتزوری را در بازی حساس لاجوردی پوشان مقابل سوئیس در دور مقابل آخر بازی های مرحله انتخابی جام جهانی قاره اروپا همراهی کند.

تور ایتالیا: غیبت کیه لینی در مصاف ایتالیا و سوئیس قطعی شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، جورجو کیه لینی هم به لیست غایبان ایتالیا برای بازی خانگی مقابل سوئیس اضافه شد تا کار روبرتو مانچینی و شاگردانش برای کسب پیروزی در این بازی حساس سخت تر گردد.

تیم ملی ایتالیا آدینه شب در دور ماقبل آخر بازی های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا در شهر رم میزبان سوئیسی خواهد بود که در جدول گروه C رقابت ها با آتزوری هم امتیاز و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول است.

پیش از این درباره حضور دو مدافع میانی یوونتوس کیه لینی و لئوناردو بونوچی مقابل سوئیس تردیدهایی وجود داشت و اکنون غیبت کاپیتان بانوی پیر در این بازی قطعی شده است. کیه لینی 37 ساله روز گذشته (دوشنبه) به صورت انفرادی تمرین کرد و با این حال طبق اعلام رسانه های محلی او بازی های آتزوری برابر سوئیس و پس از آن در خانه ایرلندشمالی را از دست خواهد داد.

ایتالیا قبل از کیه لینی بازیکنان دیگری مانند لورنتزو پلگرینی، نیکولو زانیولو و چیرو ایموبیله را هم برای مصاف با سوئیس از دست داده بود. ظاهراً لئوناردو بونوچی با وجود از دست دادن بازی اخیر یوونتوس قابل فیورنتینا می تواند برای تیم تحت راهنمایی روبرتو مانچینی بازی کند، اما نیکولو بارلا هافبک اینتر همچنان در انتظار گرفتن مجوز پزشکان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1868

به "تور ایتالیا: غیبت کیه لینی در مصاف ایتالیا و سوئیس قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: غیبت کیه لینی در مصاف ایتالیا و سوئیس قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید