لیگ اروپا، گام بلند منچستریونایتد به سوی فینال با 6 تایی کردن رم، آرسنال به ویارئال باخت

به گزارش تور استانبول، دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ اروپا با پیروزی تیم های منچستریونایتد و ویارئال انتها یافت.

لیگ اروپا، گام بلند منچستریونایتد به سوی فینال با 6 تایی کردن رم، آرسنال به ویارئال باخت

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در دور رفت از بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب دو بازی برگزار گردید که در خاتمه آنها تیم های منچستریونایتد و ویارئال برابر میهمانان خود به ترتیب تیم های رم و آرسنال به پیروزی رسیدند.

در استادیوم اولدترافورد، منچستریونایتد پیروز شد حریف ایتالیایی اش رم را با نتیجه قاطع 6 بر 2 شکست دهد. در این بازی که رمی ها بدشانسی هم آوردند و دو بازیکن شان در ابتدای مسابقه به علت مصدومیت مجبور به ترک میدان شدند (جردن فرتو و پائو لوپس)؛ برونو فرناندز دو بار در دقایق 9 و 71 (پنالتی)، ادینسون کاوانی در دقایق 48 و 64، پل پوگبا در دقیقه 75 و میسون گرینوود در دقیقه 86 برای منچستریونایتد گلزنی کردند.

دو گل رم به وسیله لورنزو پیگرینی در دقیقه 15 (پنالتی) و ادین ژکو در دقیقه 33 به ثمر رسید. به این ترتیب رم باید در بازی برگشت که پنجشنبه هفته آینده در خانه اش برگزار می گردد حداقل 4 گل به منچستریونایتد بزند و گلی هم نخورد تا صعود کند.

در دیگر بازی ویارئال در اسپانیا میهمان انگلیسی خود آرسنال را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. در این ملاقات که آرسنالی ها با اخراج دنی سبایوس در دقیقه 57 ، مجبور شدند 10 نفره به کار خود ادامه دهند، مانو تریگروس در دقیقه 5 و رائول آلبیول در دقیقه 29 برای ویارئال گلزنی کردند. تنها گل آرسنال هم به وسیله نیکلاس پپه در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. بعلاوه ویارئال با اخراج اتین کاپوئه در دقیقه 80 مسابقه، 10 نفره کار را به خاتمه رساند.

جدال برگشت این دو تیم هم پنجشنبه آینده در استادیوم امارات لندن برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1717

به "لیگ اروپا، گام بلند منچستریونایتد به سوی فینال با 6 تایی کردن رم، آرسنال به ویارئال باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا، گام بلند منچستریونایتد به سوی فینال با 6 تایی کردن رم، آرسنال به ویارئال باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید