گلکسی زد فولد 4 و فلیپ 4 شاید بدون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه شوند

به گزارش تور استانبول، همانطور که احتمالا می دانید، هیچکدام از گوشی های تاشوی سامسونگ از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره نمی برند. با وجود اینکه طی ماه های گذشته برخی شایعات از احتمال بهره گیری گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 از چنین مشخصه ای خبر داده بودند، اما حالا یکی از خبرگزاری های کره ای گزارش داده که سامسونگ برای این دو گوشی هم قصد ندارد از چنین قابلیتی بهره ببرد.

گلکسی زد فولد 4 و فلیپ 4 شاید بدون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه شوند

ظاهرا این دو گوشی قرار است بار دیگر با حسگر اثر انگشت تعبیه شده در لبه کناری به دست کاربران برسند. به نظر می رسد مدیران سامسونگ به این نتیجه رسیده اند که استفاده دوباره از این تعیینه برای تجربه کاربری کاربران این دو گوشی تاشو بهتر است. باید خاطرنشان کنیم زمانی که حسگر اثر انگشت در لبه کناری قرار داشته باشد، فارغ از باز یا بسته بودن گوشی، کاربران به راحتی می توانند گوشی را آنلاک کنند.

در همین رابطه، اخیرا گزارشی در مورد دوربین و لولای گلکسی زد فولد 4 منتشر شده است. طبق این گزارش، زد فولد 4 از دوربین زوم بهتری استفاده می کند و در ضمنً به جای دوربین سلفی 4 و 10 مگاپیکسلی، حالا با دو دوربین 10 مگاپیکسلی روبرو خواهیم شد. همچنین نباید بهبود طراحی لولای این گوشی را از قلم بیندازیم. به طور تعیین، برخلاف نسل قبلی که مبتنی بر لولای دوگانه بود، این گوشی از لولای واحد بهره می برد و همین رویکرد به سامسونگ اجازه می دهد که ضخامت بدنه را تا حدی کاهش دهد و از سوی دیگر در محیط داخلی بدنه هم فضای بیشتری برای تعبیه قطعات ایجاد می شود.

با وجود اینکه ساخت گوشی های تاشو کار بسیار پیچیده ای است، ولی ظاهرا سامسونگ قصد دارد در بدنه گلکسی زد فولد 4 جایگاه مربوط به قلم S Pen را تعبیه کند. این یعنی مانند گوشی های سری نوت، هنگام استفاده از گلکسی زد فولد 4 هم به راحتی می توانید از قلم S Pen بهره ببرید. هنوز گزارش موثقی در مورد تاریخ معرفی این گوشی ها منتشر نشده ولی بدون شک طی هفته ها و ماه های آینده جزئیات بیشتری از آن ها فاش خواهد شد.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2046

به "گلکسی زد فولد 4 و فلیپ 4 شاید بدون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فولد 4 و فلیپ 4 شاید بدون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید