گوگل درون جعبه هایی با طرح پیکسل 7 چیپس سیب زمینی می فروشد

به گزارش تور استانبول، گوگل طی یک حرکت عجیب و در راستای تبلیغاتی برای گوشی های سری پیکسل 7، تصمیم گرفته درون یک جعبه با طرحی الهام گرفته از پنل پشتی این گوشی ها چیپس قرار داده و به مردم بفروشد.

گوگل درون جعبه هایی با طرح پیکسل 7 چیپس سیب زمینی می فروشد

گوگل در رویداد I/O 2022 خود پیش نمایشی از گوشی های سری پیکسل 7 را هم منتشر کرد که به لطف آن توانستیم از شکل ظاهری این محصولات به صورت کاملا رسمی آگاه شویم. از آن روز به بعد، اطلاعات زیادی از گوشی های این سری منتشر شده که با توجه به آن ها می دانیم نمایندگان نسل بعد گوگل قرار است با اندروید 13 به عنوان سیستم عامل پیش فرض، با دوربین هایی نه چندان متفاوت با دوربین های سری پیکسل 6 اما نسل دوم تراشه تنسور با نام تنسور G2 راهی بازار شوند.

با توجه به عملکرد عالی تنسور در زمینه هوش مصنوعی اما عملکرد نه چندان خوب در امور پردازشی و گرافیکی، بسیاری از کاربران از گوگل انتظار دارند نسل بعدی این چیپست را که باز هم با همکاری سامسونگ تولید خواهد شد، بهتر و قدرتمندتر طراحی کند. حال آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر موضوعی است که زمان آن را معین می کند ولی گوگل دست به کار عجیبی زده که باعث شده یک ایهام جالب صورت بگیرد.

از گوگل خواسته شده بود تا شرایط تراشه های خود را بهبود ببخشد. در خبرگزاری های انگلیسی زبان، تراشه ها، یا همان چیپست ها، به صورت مخفف Chips (چیپس) تلفظ می شوند. چیپس همچنین یک فرآورده ای از سیب زمینی است که آن هم به همین شکل تلفظ می شود و حالا گوگل از این شباهت در تلفظ استفاده کرده و درون جعبه هایی که طرح روی جلد آن ها الهام گرفته از پنل پشتی پیکسل 7 است، به کاربران در چهار طعم مختلف چیپس می فروشد. این شرکت آمریکایی با این تبلیغ قصد داشته تراشه تنسور G2 خود را که گفته می شود قرار است در سری پیکسل 7 مورد استفاده قرار بگیرد تبلیغ کند. گوگل این تراشه را مغز گوشی های هوشمند نو خود خطاب کرده و مدعی شده سریع تر، بهینه تر و امن تر از قبل شده است.

حال علاقه مندان به این شرکت امیدوار هستند گوگل واقعا در این رابطه درست بگوید چون نسل نخست که از لحاظ پردازشی خیلی خوب ظاهر نشده و حتی در فشارهای سنگین هم خیلی داغ می کند تا بدین ترتیب عملکرد پایداری نداشته باشد. تقریبا می توان گفت هر کاری، از مسیریابی با GPS گرفته تا شارژ کردن، می تواند باعث افزایش دمای این تراشه شود. حتی برخی از کاربران به خاطر مشکل در طراحی این تراشه، در بخش اتصالات شبکه هم با مسائل زیادی روبرو شده اند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از تراشه تنسور G2 در اختیار نداریم اما انتظار داریم گوگل با در نظر گرفتن نقدها فراوانی که به خاطر نسل اول به آن وارد شده، عملکرد نسل نو را بهبود ببخشد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2130

به "گوگل درون جعبه هایی با طرح پیکسل 7 چیپس سیب زمینی می فروشد" امتیاز دهید

1 کاربر به "گوگل درون جعبه هایی با طرح پیکسل 7 چیپس سیب زمینی می فروشد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل درون جعبه هایی با طرح پیکسل 7 چیپس سیب زمینی می فروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید