سامسونگ گلکسی نوت را حذف نمی کند ولی سال جاری منتظر مدل جدید نباشید

به گزارش تور استانبول، طبق اعلام دی جی کو، رییس بخش موبایل سامسونگ، این شرکت گلکسی نوت را به طور کامل کنار نگذاشته است اما در سال 2021 خبری از معرفی نسل جدید این سری نخواهد بود.

سامسونگ گلکسی نوت را حذف نمی کند ولی سال جاری منتظر مدل جدید نباشید

بر اساس گزارش های منتشر شده، این مقام ارشد در جلسه ای با حضور سهام داران گفته که سامسونگ در سال 2022 از نسل جدید گلکسی نوت رونمایی خواهد نمود. طی ماه های گذشته، گزارش های زیادی درباره مرگ سری گلکسی نوت منتشر شده و با معرفی گلکسی S21 اولترا، این شایعه ها افزایش پیدا کردند.

قلم S Pen یک ویژگی مختص گوشی های گلکسی نوت بود ولی S21 اولترا هم از این تعیینه پشتیبانی می نماید. با توجه به همین موضوع، حدس ها و شایعه های زیادی درباره پر کردن جای خالی گوشی های نوت توسط سری گلکسی S مطرح شد. از طرف دیگر، دی جی کو به مسائل مربوط به تأمین تراشه هم اشاره نموده است.

این مقام ارشد تاریخ حدودی عرضه نسل جدید سری گلکسی نوت در سال 2022 را تعیین ننموده ولی معمولا این خانواده در نیمه دوم سال میلادی معرفی می شوند. طی چند سال گذشته، سری گلکسی S و گلکسی نوت روزبه روز شباهت بیشتری به یکدیگر پیدا نموده اند و احتمالا سامسونگ با عرضه نکردن سری نوت در امسال میخواهد تأثیر این تصمیم بر روی فروش سری گلکسی S را هم آنالیز کند.

به نظر شما آیا سال 2022 نسل جدید گلکسی نوت معرفی خواهد شد یا اینکه سامسونگ به طور کلی آن را کنار خواهد گذاشت؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

  • چرا حذف گلکسی نوت از بهترین تصمیم های سامسونگ است؟

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1522

به "سامسونگ گلکسی نوت را حذف نمی کند ولی سال جاری منتظر مدل جدید نباشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی نوت را حذف نمی کند ولی سال جاری منتظر مدل جدید نباشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید