تور چین: کشف چند سرباز نو ارتش سفالین در چین

به گزارش تور استانبول، باستان شناسان پیروز شدند شمار بیشتری از سربازان ارتش سفالین مشهور #چین را کشف نمایند.

تور چین: کشف چند سرباز نو ارتش سفالین در چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش دنیای سفر و به نقل از انشنت اوریجینز، باستان شناسان با کاوش در شهر شی آن پیروز شدند 20 سرباز دیگر ارتش سفالین تاریخی چین را کشف نمایند.

این مجسمه های نو در گودال شماره یک که خارج از مقبره مخفی امپراتور واقع شده کشف شدند و در شرایط مناسبی قرار دارند.

در بین این مجسمه ها که به تازگی کشف شده اند یک ژنرال و یک افسر ارتش نیز به چشم می خورند. گودال شماره یک که مملو از پیاده نظام و ارابه است مساحتی معادل 14,260 متر مربع را در برگرفته است. انتظار می رود با سرانجام کاوش در این بخش، بیش از شش هزار مجسمه سرباز و اسب کشف گردد.

ارتش سفالین 2200 سال پیش برای حفاظت از امپراتور چین شی هوانگ در زندگی پس از مرگ ساخته شد و تنها مجموعه مجسمه های نظامی دنیا محسوب می گردد که در این تعداد زیاد ساخته شده است. چین سی هوانگ به عنوان نخستین امپراتور، چین را متحد کرد. گمان می رود این امپراتور ارتشی متشکل از 500هزار مرد را در اختیار داشته است.

در اسناد تاریخی چین به ارتش سفالین و یا علت ساخته آن هیچ اشاره ای نشده است. محققان معتقدند 700هزار کارگر طی 30 تا 40 سال ساخت ارتش سفالین و مقبره را به اتمام رساندند.

ارتش سفالین برای نخستین بار در سال 1974 به وسیله کشاورزانی کشف شد که قصد داشتند چاهی را در فاصله کمی از مقبره این امپراتور حفر نمایند. در نتیجه آن ها سردآبه ای کشف کردند که هزاران مجسمه نظامی بی نظیر را که در ابعاد انسان های واقعی ساخته شده بودند و برای مبارزه آماده بودند کشف کردند. از آن موقع تا به امروز، باستان شناسان حدود 8000 مجسمه متعلق به این ارتش را که همگی با رعایت جزئیات ساخته شده اند کشف نموده اند.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2021

به "تور چین: کشف چند سرباز نو ارتش سفالین در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: کشف چند سرباز نو ارتش سفالین در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید