کاهش هزینه ها با بومی سازی بخشی از قطعات پرمصرف

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران، فرنوش نوبخت با اشاره به شرایط موجود اقتصادی و تحریم های موجود در کشور گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه نیز همانند دیگر صنایع برای تامین بخشی از کالاها که جزء قطعات پر مصرف و پر هزینه است با مشکلاتی همراه بود اما با کوشش متخصصان داخلی و بومی سازی آنها کوشش نموده ایم تا از ایجاد اختلال در خدمت رسانی به شهروندان و مسافران جلوگیری کنیم.

کاهش هزینه ها با بومی سازی بخشی از قطعات پرمصرف

وی با اشاره به اینکه هندریل 822 پله برقی در همین دوره توسط متخصیصن داخلی بومی سازی شده است، اضافه کرد: ما در حال حاضر کمترین خرابی پله برقی را در ایستگا های مترو شاهد هستیم.

نوبخت در ادامه از بومی سازی سوزن ها و بخشی از ترمزهای قطار اطلاع داد و توضیح داد: بومی سازی تجهیزات یاری بزرگی در کاهش هزینه های شرکت داشته است اگرچه شرایط موجود باعث بالا رفتن قیمت های تمام شده تامین تجهیزات می گردد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: هنوز هم بخشی از تجهیزات مورد احتیاج باید از کشورهای دیگر تامین گردد و احتیاج به تهیه ارز دارد اما سعی نموده ایم خرید هایمان را از سامانه نیما انجام دهیم تا با تامین به موقع تجهیزات بهترین خدمات رسانی را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 116

به "کاهش هزینه ها با بومی سازی بخشی از قطعات پرمصرف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش هزینه ها با بومی سازی بخشی از قطعات پرمصرف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید