پیکر چهار شهید سانحه هوایی در سنندج و سقز به خاک سپرده شد

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران، صبح امروز و با حضور جمع زیادی از مردم سنندج و شماری از مسئولان، پیکر دو شهید حادثه هوایی در بهشت محمدی شهر سنندج تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر چهار شهید سانحه هوایی در سنندج و سقز به خاک سپرده شد

در جریان برگزاری این مراسم، پیکر آروین مرتب و آیدا فرزانه زن و شوهر سنندجی که در جریان سانحه هوایی به شهادت رسیده بودند، تشییع و در بهشت محمدی سنندج به خاک سپرده شد.

در این مراسم علاوه بر خانواده های این دو شهید، جمع زیادی از مردم و همچنین شماری از مسئولان استانی و شهرستان نیز حضور داشتند.

مردم متاثر حاضر در این مراسم با چشم های گریان به خانواده های مرحومان مرتب و فرزانه و وابستگان آنها تسلیت گفتند.

حسین خوش اقبال معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان، فرماندار سنندج، شماری از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج از جمله مدیران و مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

همچنین در شهر سقز نیز پیکر رزگار رحیمی و فرزندش ژیلوان رحیمی هم با حضور پرشور مردم به خاک سپرده شد.

در جریان وقوع سانحه هوایی در تهران، آروین مرتب و آیدا فرزانه از شهر سنندج، رزگار رحیمی و فرزندش ژوان رحیمی از شهرستان سقز جان خود را از دست دادند.

آروین مرتب، دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق کنترل دانشگاه علم و صنعت ایران بود. زنده یاد مرتب در مقطع دکتری دانشگاه تکنولوژی کبَک تحصیل می کرد و مهندس ارشد شرکت ایتون کانادا بود. وی به همراه همسرش آیدا فرزانه دانش آموخته دانشگاه کبک در هواپیمای اوکراینی حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 901

به "پیکر چهار شهید سانحه هوایی در سنندج و سقز به خاک سپرده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکر چهار شهید سانحه هوایی در سنندج و سقز به خاک سپرده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید