بازه زمانی برگزاری امتحانات انتها ترم دانشگاه ها افزایش یافت

به گزارش تور استانبول، خبرگزاری خبرنگاران- معاون آموزشی وزیر علوم گفت: دانشگاه ها می توانند به جای 2 هفته، تا یک ماه (4 هفته) بازه زمانی امتحانات را افزایش دهند.

بازه زمانی برگزاری امتحانات انتها ترم دانشگاه ها افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علی خاکی صدیق درباره ابهام بعضی از دانشگاه ها درخصوص نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم گفت: آن موضوعی که ما به دانشگاه ها ابلاغ نموده ایم این است که دانشگاه ها باید حداکثر کوشش خود را انجام دهند تا امتحانات حضوری برگزار گردد.

وی ادامه داد: دانشگاه ها می توانند به جای 2 هفته تا یک ماه (4 هفته) بازه زمانی برگزاری امتحانات را افزایش دهند تا بتوانند شرایط را مدیریت نموده و مسئله ای پیش نیاید.

معاون آموزشی وزارت علوم اعلام نمود: بعضی دانشگاه ها مانند دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه فنی حرفه ای و دانشگاه پیغام نور که عمده دانشجویان آن ها بومی هستند، اعلام نموده اند که امتحانات خاتمه ترم خود را به صورت حضوری برگزار می نمایند.

وی اضافه کرد: دانشگاه هایی مثل دانشگاه تهران و یا دانشگاه صنعتی شریف که درصدی از دانشجویان آن ها غیربومی هستند، ممکن است از نظر خوابگاهی مشکل داشته باشند بنابراین باید خودشان در این زمینه برنامه ریزی نمایند.

معاون آموزشی وزیر علوم اضافه کرد: تاکید ما بر برگزاری امتحانات حضوری است، ولی این گونه نیست که بگوییم همه دانشگاه ها الزاماً تحت هر شرایطی باید امتحانات را حضوری برگزار نمایند، چون ممکن است سلامت دانشجویان به خطر بیافتد؛ بنابراین دانشگاه ها باید شرایط را لحاظ نمایند و این موضوع را در نظر داشته باشند که سلامت دانشجویان اولویت اول است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2053

به "بازه زمانی برگزاری امتحانات انتها ترم دانشگاه ها افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازه زمانی برگزاری امتحانات انتها ترم دانشگاه ها افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید