پنج مربی کاندیدای هدایت قشقایی شیراز

به گزارش تور استانبول، خبرنگاران/فارس گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال شهدای قشقایی برای فصل نو معرفی شدند.

پنج مربی کاندیدای هدایت قشقایی شیراز

مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی یکشنبه 21 شهریور به خبرنگاران گفت: علی لطیفی، داوود مهابادی، مهرداد خادمی، مهدی رجب زاده و هادی عقیلی گزینه های اصلی سرمربیگری تیم شهدای قشقایی هستند.

نجف پور گفت: با این مربیان در حال مذاکره هستیم و بزودی سرمربی نو را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگاران، علی لطیفی بازیکن سابق تیم های ملی ایران و باشگاه استقلال، داوود مهابادی بازیکن سابق تیم های استقلال و فجرسپاسی و سرمربی سابق تیم های برق نو فارس و فجرسپاسی شیراز، مهدی رجب زاده بازیکن سابق تیم های فجرسپاسی، ذوب آهن اصفهان و تیم ملی ایران و هادی عقیلی بازیکن سابق تیم های سایپا، سپاهان و تیم ملی ایران است.

گمنام ترین کاندیدای مطرح شده از سوی مدیریت باشگاه قشقایی، مهرداد خادمی است که اهل خرم آباد استان لرستان است که سابقه سرمربیگری تیم های داتیس لرستان ، نفت امیدیه ، کارون خوزستان ،استقلال اهواز و مربیگری باشگاه فوتبال ماشین سازی تبریز و باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان را در کارنامه دارد.

تیم فوتبال قشقایی شیراز از حدود یک ماه دیگر، چهارمین فصل حضور در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران را آغاز خواهد کرد.

بهترین رتبه قشقایی در این رقابت ها در همان اولین فصل حضور به دست آمد که با 40 امتیاز در رتبه هشتم ایستاد. این تیم در فصل دوم با 37 امتیاز چهاردهم شد و در سومین فصل هم با وجود کسب 5 امتیاز بیشتر، باز هم در رتبه چهاردهم قرار گرفت.

مربیانی چون مهرداد شکاری، ابراهیم طالبی، مهدی فروردین، رشید طهماسبی، رضا عنایتی و داریوش هرمزی در طول این سه فصل به نام سرمربی روی نیمکت قشقایی نشسته اند و باید دید هفتمین سرمربی قشقایی در لیگ یک چه کسی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1781

به "پنج مربی کاندیدای هدایت قشقایی شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج مربی کاندیدای هدایت قشقایی شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید