تور قطر ارزان: ویزای رایگان ایران برای گردشگران جام جهانی 2022 قطر

به گزارش تور استانبول، سخنگوی دولت گفت: صدور ویزا متقاضیان سفر به ایران در جریان رویداد جام جهانی 2022 قطر، رایگان شد.

تور قطر ارزان: ویزای رایگان ایران برای گردشگران جام جهانی 2022 قطر

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران ، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توئیتر خود نوشت: یکی دیگر از توافقات سفر قطر رئیس جمهور، اجرایی شد.

با مصوبه امروز دولت (1401/01/24) صدور ویزا متقاضیان سفر به ایران در جریان رویداد جام جهانی 2022 قطر، رایگان شد.این مصوبه می تواند در جذب و تشویق سفر توریستان جام جهانی به ایران و رونق صنعت توریستی در کشور نقش مؤثری داشته باشد.

روز گذشته خبرگزاری فرانسه نوشت: رستم قاسمی، وزیر حمل و نقل کشور سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: قطری ها علاقه زیادی به استفاده از زیرساخت های ایران در جام جهانی 2022 دارند.جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل و نقل قطر روز یکشنبه و دوشنبه از جزیره کیش ایران - در 270 کیلومتری (168 مایلی) شمال شرق دوحه - بازدید کرد و شش قرارداد همکاری امضا کرد.

کیش، جزیره ای تفریحی با مساحت 92 کیلومتر مربع (35 مایل مربع) در خلیج با سواحل شنی سفید، 40 دقیقه پرواز یا 6 ساعت قایق سواری از دوحه فاصله دارد.

محمد محمدی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ایران هم می گوید: یکی از توافقات کلیدی، توافق افزایش پروازهای بین کشورها بود که از 72 پرواز در حال حاضر به 200 پرواز در روز افزایش یافته است.برای تشویق سفر، ایران ممکن است ویزا را برای بازدیدنمایندگان جام جهانی ورودی از قطر لغو کند.

لیلا اژدری، از وزارت توریستی ایران گفت: وزارت امور خارجه می تواند با لغو ویزا سفر از قطر به مدت دو ماه در طول جام جهانی که 27 آذرماه به خاتمه می رسد، موافقت کند.بازدیدنمایندگان جام جهانی می توانند برای 20 روز در طول این دو ماه برای گذرنامه های یکبار یا چند ورودی رایگان درخواست دهند.ایران در ژانویه به فینال جام جهانی راه یافت و در گروه B با آمریکا و انگلیس روبرو خواهد شد.

جزیره کیش، از جزایر خلیج فارس و مرکز بخش کیش که در شهرستان بندر لنگه و استان هرمزگان قرار گرفته است.جزیرهٔ کیش از شمال به ایران، از شرق به تنگه هرمز، از جنوب به کشور امارات متحده عربی و از غرب به کشورهای بحرین و عربستان منتهی می گردد.سالانه به طور میانه، بیش از یک میلیون و هفتصد هزار توریست از این جزیره مرجانی بازدید می نمایند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2055

به "تور قطر ارزان: ویزای رایگان ایران برای گردشگران جام جهانی 2022 قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: ویزای رایگان ایران برای گردشگران جام جهانی 2022 قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید