واگذاری اجرای دوره های آموزش صنایع دستی با اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی

به گزارش تور استانبول، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: آمادگی لازم برای واگذاری همچنین همکاری برای اجرای دوره های آموزش صنایع دستی توسط اداره کل فنی و حرفه ای را داریم.

واگذاری اجرای دوره های آموزش صنایع دستی با اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان 13 آبان 98 در این نشست گفت: امیدواریم با برنامه ریزی همکاری های دوجانبه گام های موثری را برای توسعه آموزش و اشتغال صنایع دستی در استان برداریم.

او با بیان اینکه آموزش صنایع دستی و ایجاد مشاغل خانگی به کاهش بیکاری یاری خواهد نمود، اضافه کرد: این اداره کل آمادگی لازم برای واگذاری اجرای دوره های آموزش صنایع دستی و همکاری لازم برای برگزاری دوره ها با اداره کل فنی و حرفه ای را دارد.

او اعلام نمود: شرکت در نمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی برای افزایش سطح دانش مربیان از دیگر برنامه های مشترک این دو اداره کل است.

در ادامه ایزدی ضمن بازدید از مجموعه های مهارتی و آشنا شدن با توانمندی های مرکز آموزشی اظهار کرد: دانش توام با مهارت مزیت آموزش های فنی و حرفه ای است که می تواند منجر به اشتغال پایدار گردد.

او گفت: این اداره کل در راستای حمایت از مهارت آموزان برای فروش محصولات آمادگی دارد تا با در اختیار قرار دادن ظرفیت های موجود خود در حوزه فروش محصولات گام های خوبی را در کنار آموزش های فنی و حرفه ای بردارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 529

به "واگذاری اجرای دوره های آموزش صنایع دستی با اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری اجرای دوره های آموزش صنایع دستی با اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید