نیازهای کشور در زمینه محصولات با منشا جلبک برطرف می گردد

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک همکاری مشترک فناورانه در قالب فراخوان برای سرمایه گذاری در حوزه جلبک شکل گرفته است. این کار توسط موسسه دانش بنیان ستاد اجرایی فرمان امام و با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته و مشارکت در این فراخوان به دلیل بروز بیماری کرونا و شرایط خاص کشور تا 19 شهریورماه تمدید شد.

نیازهای کشور در زمینه محصولات با منشا جلبک برطرف می گردد

از پروفایل ما best canada tours دیدن نمایید.

هدف از این فراخوان، شناسایی طرح هایی است که در گام اول نیازهای کشور در حوزه جلبک و محصولات با منشأ جلبک را برطرف نمایند و در مرحله بعد توانایی رقابت در بازارهای جهانی را داشته باشند. در نهایت طرح های برتر توسط حامیان این فراخوان مورد حمایت های مالی، شتابدهی و سرمایه گذاری قرار می گیرند. این کار با تایکد بر افزایش امنیت غذایی در کشور اجرایی می گردد.

در این فراخوان آمده است که دانش بنیان ها طرح های فناورانه خود را با محورهای فراوری زیست توده ریزجلبک در مقیاس صنعتی و گرید غذایی، استخراج مواد موثر از ریزجلبک ها و ماکروجلبک ها در مقیاس صنعتی، طراحی و ساخت تجهیزات کشت و فرآوری جلبک، فراوری و فرآوری مکمل های خوراک دام، طیور و آبزیان از جلبک و فراوری محصولات آرایشی و بهداشتی از جلبک ها ارسال نمایند.

همچنین طرح های دانش بنیان ها در حوزه کشت ماکروجلبک در مقیاس صنعتی، استفاده از جلبک ها در حفظ محیط زیست و زیست پالایی، فروش و بازاریابی بین الملل و سایر طرح های نوآورانه و مالی این حوزه هم در این فراخوان پذیرفته می گردد.

فناوران و صنعتگران تا 19 شهریورماه امسال فرصت دارند تا طرح های نوآورانه خود را ارسال نمایند. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنی https://biodc.isti.ir/ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1190

به "نیازهای کشور در زمینه محصولات با منشا جلبک برطرف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازهای کشور در زمینه محصولات با منشا جلبک برطرف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید