نبرد دختران فوتبال در توپخانه کرمان

به گزارش تور استانبول، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان شاهد دربی کرمان بین دو تیم، شهرداری بم و شهرداری سیرجان است که نتیجه این بازی می تواند صدرنشین لیگ را تغییر دهد.

نبرد دختران فوتبال در توپخانه کرمان

به گزارش خبرنگاران، ساعت 10 صبح روز جمعه سوت شروع هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان زده می گردد، دربی کرمانی یکی از مهمترین بازی های این هفته است که بین دو تیم شهرداری بم و شهرداری سیرجان برگزار می گردد. این بازی تا جایی حساسیت دارد که باشگاه بم اجازه نداد بازیکنانش در اردوی تیم ملی شرکت نمایند. مدافع عنوان قهرمانی در حالی برابر شهرداری سیرجان به میدان می رود که با سه پیروزی در صدر جدول قرار گرفته و تیم سیرجان نیز با پنج امتیاز در رده پنجم ایستاد است.

حساست این بازی با توجه به این موضوع بیشتر می گردد که تیم های کرمانی با شکست یا حتی تساوی برابر همدیگر احتمال از دست دادن صندلی فعلی شان زیاد است چرا که ذوب آهن 9 امتیازی که در رتبه دوم جدول قرار گرفته است در خانه میزبان، خلیج فارس شیراز است که بدون هیچ امتیازی در قعر جدول قرار گرفته است و با توجه به علکرد ذوب آهن احتمال برد این تیم زیاد است. از طرف دیگر تیم ملوان نیز که در تعقیب شهرداری سیرجان است، سپیدار مازندران بدون امتیاز را پیش رو دارد. ملوان که هفته گذشته و برابر آذرخش تهران اولین پیروزی خود را کسب کرد امیدوار و با انگیزه به مصاف مهمان خود می رود. بنابراین کرمانی ها برای حفظ صندلی خود می جنگند.

تیم سپاهان نیز که هفته گذشته در خانه با یک گل برابر راه یاب ملل مریوان باخت در هفته چهارم به مصاف همیاری آذربایجان غربی می رود، هر چند سپاهان در این بازی مهمان نماینده ارومیه است اما برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نیفتند باید به پیروزی برسد این موضوع را سمیه شهبازی، سرمربی سپاهان به خوبی می داند. او در مصاحبه های خود بعد از بازی هفته گذشته نیز به این موضوع اشاره نموده بود که اجازه اشتباه در هیچ بازی ای ندارند و نمی توانند امتیازی از دست بدهند و این اطمینان را داد که در ادامه راه عملکرد بهتری خواهند داشت. آنالیز آماری دو تیم برتری سپاهان را نشان می دهد چرا که این تیم 6 امتیازه و در رتبه چهارم جدول رده بندی است در حالی که همیار آذربایجان با تک بردی که برابرخلیج فارس شیراز به دست آورده است در صندلی هفتم قرار گرفته است.

بازی های هفته چهارم، جمعه(6 دی)

شهرداری بم- شهرداری سیرجان، استادیوم فجر بم

راه یاب ملل مریوان-آذرخش تهران، استادیوم زاگرس مریوان

همیاری آذربایجان غربی- سپاهان اصفهان، استادیوم خانه جوان ارومیه

ملوان بندر انزلی-سپیدار مازندران، استادیوم تختی بندر انزلی

پارس جنوبی بوشهر- پالایش گاز ایلام، استادیوم شهید بهشتی بوشهر

ذوب آهن اصفهان-خلیج فارس شیراز، استادیوم عسگری فولاد شهر

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان
تیم ها تفاضل امتیاز
شهرداری بم کرمان 26 9
ذوب آهن اصفهان 7 9
راه یاب ملل مریوان 7 7
سپاهان اصفهان 9 6
شهرداری سیرجان 1 5
ملوان بندرانزلی 7 4
همیاری آذربایجان غربی 3 3
پارس جنوبی بوشهر 1- 3
پالایش گاز ایلام 4- 3
آذرخش تهران 15- 3
سپیدار مازندران 14- 0
خلیج فارس شیراز 26- 0
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 113

به "نبرد دختران فوتبال در توپخانه کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد دختران فوتبال در توپخانه کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید