مقاله: سفر با کشتی کروز از تورنتو به شیکاگو

به گزارش تور استانبول، شیکاگو نیز به عنوان یکی از شهرهای مجذوب کننده آمریکا محسوب می گردد. از شیکاگو به عنوان سومین شهر پرجمعیت ایالات متحده یاد می گردد. در طول سال گردشگران بسیار زیادی نیز به این شهر زیبا سفر می نمایند.

مقاله: سفر با کشتی کروز از تورنتو به شیکاگو

شما می توانید در طول سفر دریایی خود با کشتی کروز از کانادا به آمریکا از دریاچه میشیگان تماشا کنید. طول کرانه دریاچه میشیگان 2636 کیلومتر بوده، عمق آن 85 متر و عمیق ترین بخش این دریاچه نیز 281 متر عمق دارد.

به گزارش مجری سفرهای گردشگری و تجاری: سفر به کانادا و آمریکا نیز با کشتی کروز امکان پذیر است. سفر با کشتی کروز یکی از تفریحات فوق العاده لذت بخش است. پیشنهاد می دهیم تا حتما آن را تجربه کنید. در حال حاضر کشتی های کروز بسیار زیادی هستند که در آب های آزاد حرکت می نمایند. این کشتی ها مسافرین زیادی را در بین نقاط مختلف دنیا جا به جا می نمایند.

یکی دیگر از دریاچه هایی که بین آمریکا و کانادا واقع شده دریاچه میشیگان است. و از این دریاچه به عنوان یکی از دریاچه های بزرگ در آمریکای شمالی یاد می گردد.

تورنتو یکی از شهرهای زیبا در کانادا است که محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران بوده.در طول سال دنیاگرد های بسیار زیادی از نقاط مختلف دنیا به این شهر زیبا سفر نموده و از آن بازدید می نمایند.

منبع مقاله: سفر با کشتی کروز از تورنتو به شیکاگو

انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1856

به "مقاله: سفر با کشتی کروز از تورنتو به شیکاگو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سفر با کشتی کروز از تورنتو به شیکاگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید