مقاله: سفر با کشتی کروز از تورنتو به شیکاگو

به گزارش تور استانبول، یکی از دریاچه های بزرگ قاره آمریکا شمالی دریاچه سوپریور است که در مرز آمریکا با کانادا قرار گرفته و از این دریاچه به عنوان بزرگترین دریاچه آب شیرین دنیا از لحاظ وسعت یاد می گردد.

مقاله: سفر با کشتی کروز از تورنتو به شیکاگو

شیکاگو نیز به عنوان یکی از شهرهای مجذوب کننده آمریکا محسوب می گردد. از شیکاگو به عنوان سومین شهر پرجمعیت ایالات متحده یاد می گردد. در طول سال گردشگران بسیار زیادی نیز به این شهر زیبا سفر می نمایند.

تورنتو یکی از شهرهای زیبا در کانادا است که محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران بوده.در طول سال دنیاگرد های بسیار زیادی از نقاط مختلف دنیا به این شهر زیبا سفر نموده و از آن بازدید می نمایند.

کشتی های کروز که این مسیر را طی می نمایند دارای امکانات فوق العاده ای هستند. شما می توانید در طول سفر و عبور از این دریاچه ها، لحظات شگفت انگیزی را نیز در کشتی کروز تجربه کنید. وجود بخش های تفریحی مختلف و امکانات رفاهی گوناگون باعث شده تا کشتی های کروز محبوبیت بسیار زیادی پیدا نمایند.

طول کرانه این دریاچه 4385 کیلومتر و حجم آب آن 12000 کیلومتر مربع است. میانگین عمق آب در دریاچه سوپریور 147 متر است و عمیق ترین نقطه آن 406 متر عمق دارد.

منبع مقاله: سفر با کشتی کروز از تورنتو به شیکاگو

انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1891

به "مقاله: سفر با کشتی کروز از تورنتو به شیکاگو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سفر با کشتی کروز از تورنتو به شیکاگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید