محصولات برنده و بازنده وان پلاس در سال 2020

به گزارش تور استانبول، وان پلاس در سال 2020 به کمپانی متفاوتی تبدیل شد. این شرکت طی چند سال گذشته با عرضه سری T و مدل های پرو تلاش کرد توجه کاربران بیشتری را جلب کند ولی در سال جاری میلادی، این شرکت در کنار معرفی یک گوشی وان پلاس، از گوشی پایین رده هم رونمایی کرد. در ادامه به محصولات برنده و بازنده وان پلاس در سال 2020 می پردازیم.

محصولات برنده و بازنده وان پلاس در سال 2020

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

برنده: وان پلاس 8 پرو

امسال وان پلاس فقط یک مدل پرو را عرضه کرد و عدم عرضه 8T پرو نشان می دهد که این گوشی ضعف خاصی نداشته که وان پلاس بخواهد آن را برطرف کند. این گران ترین گوشی معرفی شده توسط وان پلاس محسوب می شود و قیمت آن قابل مقایسه با پرچم داران برندهای مشهور است.

با وجود این قیمت بالا، وان پلاس 8 پرو یک پرچم دار تمام عیار محسوب می شود. علاوه بر داشتن بدنه جذاب، عملکرد فوق العاده ای را به ارمغان می آورد که ضعف های کوچک آن را به خوبی پوشش می دهد. تقریبا در تمام فهرست های بهترین پرچم داران 2020، نام وان پلاس 8 پرو را می توان مشاهده کرد.

بازنده: وان پلاس 8

وان پلاس 8 در کنار 8 پرو معرفی گشت و از همان روز اول تعیین بود که در برابر آن حرف چندانی برای گفتن ندارد. اگرچه این گوشی ارزان تر است، ولی نسبت به قیمتش ویژگی های فوق العاده ای را ارائه نمی کند. از طرف دیگر، این گوشی حتی نسبت به وان پلاس 7T هم چندان بهتر نیست. روی هم رفته اگرچه این یک گوشی بی کیفیت نیست، اما با قیمت آن می توان گوشی های بهتری را خریداری کرد.

  • محصولات برنده و بازنده سامسونگ در سال 2020

برنده: وان پلاس 8T

وان پلاس 8T با قیمت پایه 600 یورو راهی بازار شد که برای یک پرچم دار قدرتمند قیمت مناسبی محسوب می شود. از بین ویژگی های حائز اهمیت آن می توانیم به پشتیبانی از شارژ 65 وات اشاره کنیم. با وجود اینکه شباهت زیادی به وان پلاس 8 دارد، اما بهبود در زمینه های مختلف باعث شده که این گوشی به محصول جذاب تری تبدیل شود.

برنده: وان پلاس نورد

وان پلاس در سال 2020 بعد از سال ها بار دیگر از یک گوشی میان رده به نام وان پلاس نورد رونمایی کرد. این گوشی علی رغم قیمت پایین تری که نسبت به وان پلاس 8 دارد، از نظر عملکرد تفاوت چندان گسترده ای با آن ندارد. روی هم رفته وان پلاس نورد یکی از بهترین میان رده های 2020 به حساب می آید.

یکی از مزیت های گوشی های وان پلاس نسبت به رقبا، بهره گیری آن ها از رابط کاربری OxygenOS است. این رابط کاربری تجربه مشابه اندروید خام را ارائه می کند ولی از طرف دیگر از ویژگی های جذابی هم بهره می برد. همین سادگی و سبک بودن آن باعث شده طرفداران پروپاقرص زیادی پیدا کند.

همانطور که گفتیم، وان پلاس نورد دومین گوشی میان رده تاریخ وان پلاس محسوب می شود و این شرکت که طی چند سال گذشته فقط برای قشر خاصی از کاربران گوشی عرضه می کرد، در سال 2020 تصمیم گرفته گوشی های خود را به دست تعداد بیشتری از کاربران برساند.

  • محصولات برنده و بازنده اپل در سال 2020

بازندگان: وان پلاس نورد N10 و N100

اگرچه گوشی های وان پلاس 8 پرو و 8T محصولات فوق العاده ای هستند، اما سری نورد خبر از تغییر رویکرد این شرکت می دهند. اول از همه باید به وان پلاس نورد N10 اشاره کنیم که برخلاف بسیاری از گوشی های وان پلاس از نمایشگر LCD بهره می برد، از کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند و در بدنه آن جک هدفون دیده می شود. این گوشی با تراشه سری 600 اسنپدراگون و فریم پلاستیکی، جذابیت چندانی ندارد. اگرچه قیمت این گوشی نسبتا پایین است، ولی با قیمت آن گزینه های بهتری را می توان خرید.

شرکت وان پلاس بعد از حاشیه های زیاد، بالاخره رفرش ریت 90 هرتز گوشی وان پلاس N100 را فعال کرد. اما حتی این قابلیت هم نمی تواند منجر به نادیده دریافت رزولوشن 720+ و تراشه اسنپدراگون 460 این گوشی شود. همچنین نباید دوربین 13 مگاپیکسلی این گوشی را از قلم بیندازیم که هیچ حرفی برای گفتن ندارد. روی هم رفته این دو گوشی هیچ جذابیت خاصی ندارند و معلوم نیست که آیا با استقبال کاربران روبرو شده اند یا نه.

بازنده: تصویر برند وان پلاس

وان پلاس طی چند سال گذشته پیروز شده خود را به عنوان یک برند خاص مطرح کند. اما حالا با ورود این شرکت به حوزه گوشی های پایین رده، به نظر می رسد جذابیت نرم افزار گوشی های وان پلاس به تنهایی ناجی این گوشی ها نخواهد بود. وان پلاس در ذهن بسیاری از کاربران یک برند رده بالا محسوب می شود و این گوشی ها تصور کاربران از این برند را تغییر می دهند. باید خاطرنشان کنیم اوپو، ریلمی و وان پلاس زیرمجموعه هلدینگ BBK هستند. از آنجایی که هر دو شرکت اوپو و ریلمی در زمینه گوشی های ارزان قیمت فعال هستند، نیازی به حضور وان پلاس در این بخش از بازار نبود.

همچنین به نظر می رسد وان پلاس دیگر مانند گذشته به نرم افزار گوشی های خود اهمیت نمی دهد و انتشار آپدیت های اصلی بیشتر طول می کشند. در ضمنً سخت افزار گوشی های N10 و N100 نسبت به قیمت آن ها هیچ نکته جذابی ندارد و بنابراین نمی توانند سروصدای زیادی راه بیندازند.

البته شاید وان پلاس در سال 2021 بتواند با عرضه گوشی های فوق العاده نگرانی ها را برطرف کند ولی این احتمال هم وجود دارد که در این سال هم چندین گوشی معمولی سری نورد راهی بازار شوند و در نهایت وان پلاس که زمانی شرکت خاصی بود، به یک شرکت معمولی تبدیل شود.

  • محصولات برنده و بازنده شیائومی در سال 2020

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1404

به "محصولات برنده و بازنده وان پلاس در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات برنده و بازنده وان پلاس در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید