لزوم برخورد با ایجادکنندگان ناامنی فکری و روانی در جامعه

به گزارش تور استانبول، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس جمهور بر لزوم برخورد مسئولان مربوطه با افرادی که عمداً در پی ایجاد ناامنی فکری و روانی و شایعه پراکنی در جامعه هستند، تاکید نمود.

لزوم برخورد با ایجادکنندگان ناامنی فکری و روانی در جامعه

به گزارش خبرنگاران؛ آقای روحانی در ادامه سخنان خود در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا اضافه نمود: آنالیز ها درباره بعضی صحبت ها و شایعات در فضای مجازی، تریبون ها، مصاحبه ها و انتشار آن از سوی رسانه های بیگانه و ضد ایرانی نشان داد این صحبت ها دروغ و کذب است.

رئیس جمهور اضافه نمود: به اسم مثال شایعه کردند که در فلان استان دیگر تخت بیمارستانی وجود ندارد یا فیلمی در فضای مجازی منتشر کردند که بیماری در بیابان زیر درخت خوابیده و سرم خود را به درخت وصل نموده است.

آقای روحانی گفت: همه این ها بازی های تبلیغاتی و در این زمینه وزیر بهداشت و درمان به صراحت اعلام نموده است که در همان استانی که این همه سر و صدا نموده اند تخت های خالی وجود دارد و با صحبت هایی که هفته قبل با استاندار و رئیس دانشگاه کردیم مسئله ای در این زمینه وجود نداشت.

رئیس جمهور اضافه نمود: طبیعی است وقتی در یک استانی بیماری شیوع پیدا می نماید نگرانی ایجاد می شود، اما ما نباید غیر واقعی حرف بزنیم و حرف هایمان باید با واقعیت ها منطبق باشد، مخصوصاً یک آدمی که مسئولیت هم دارد و او باید بیشتر مراقبت کند در گفتن ها دقیق تر باشد.

آقای روحانی گفت: یا از طرف دیگر آغاز کردند در فلان جا، چون برق رفت بیماران در بیمارستان بدون امکانات ماندند که امروز در این جلسه به صراحت از طرف مسئولین اعلام شد که این دروغ و کذب محض است و همه بیمارستان های ما دارای ژنراتور های اضطراری هستند و اگر برق برود مسئله ای پیش نمی آید و هیچ کجا مسئله ای پیش نیامده است.

رئیس جمهور اضافه نمود: یک داستانی که دروغ محض است را شایع می نمایند و مردم را نگران می نمایند و فکر مردم خراب می شود موجب رعب و وحشت می شود.

آقای روحانی گفت: این دروغ ها باعث ایجاد یأس در مردم می شود.

رئیس جمهور اضافه نمود: امیدوارم همه دستگاه ها و صدا و سیما و همه مسئولان به این نکته توجه داشته باشند و با آن هایی که عمداً در پی ایجاد ناامنی فکری و روانی در جامعه هستند مسئولین مربوطه باید برخورد نمایند.

آقای روحانی گفت: ان شاءالله با کمک و کمک هم بتوانیم از این روز های سخت عبور کنیم و روز های راحت تری پیش روی ملت عظیم و عزیز ما قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1732

به "لزوم برخورد با ایجادکنندگان ناامنی فکری و روانی در جامعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم برخورد با ایجادکنندگان ناامنی فکری و روانی در جامعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید