قائدی: در بهترین شرایط برای مسابقات تایلند آماده می شویم

به گزارش تور استانبول، مهاجم تیم فوتبال امید از شرایط این تیم در اردوی قطر اعلام رضایت کرد و گفت: در بهترین شرایط برای مسابقات تایلند آماده می شویم.

قائدی: در بهترین شرایط برای مسابقات تایلند آماده می شویم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی قائدی با اشاره به آخرین شرایط این تیم در اردوی قطر گفت: خوشبختانه همه چیز برای آماده سازی تیم به بهترین شکل فراهم شده است. خوشحالم که به اردوی تیم امید در دوحه ملحق شدم و شرایط بسیار خوبی داریم. زمین چمن، امکانات اقامتی مناسب و شرایط آب و هوایی مطلوب باعث بالا رفتن کیفیت تمرینات می گردد. همه بچه ها در کنار هم حضور دارند و اینجا می توانیم تمرینات خوبی در روزهای آینده داشته باشیم.

مهاجم تیم فوتبال امید درباره شرایط تمرینات گفت: تمرینات در دو جلسه صبح و عصر انجام می گردد و اردوی ما در بهترین شرایط شروع شده است. طبیعتاً این فرصت می تواند یاری کند که در مسابقات تایلند با آمادگی مناسب حضور پیدا کنیم. جو بسیار خوبی در تیم حاکم است و بچه ها کوشش می نمایند بهترین عملکرد خودشان را نشان دهند. امیدوارم با همین شرایط برای حضور در بازی ها آماده شویم و بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات مرحله نهایی کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 568

به "قائدی: در بهترین شرایط برای مسابقات تایلند آماده می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائدی: در بهترین شرایط برای مسابقات تایلند آماده می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید