مرد مترو ستاره محبوب جام جهانی قطر 2022

به گزارش تور استانبول، خبرنگاران: جوان کنیایی با روش خلاقانه خود در هدایت مردم به ایستگاه مترو به چهره محبوب طرفداران فوتبال جام جهانی 2022 تبدیل شده است.

مرد مترو ستاره محبوب جام جهانی قطر 2022

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الجزیره ، ابوبکر عباس، جوان 23 ساله اهل کنیا، در ایام جام جهانی فوتبال در قطر به طور تصادفی و از طریق رسانه های اجتماعی به عنوان یکی از محبوب ترین هواداران معروف شده است.

او روی صندلی داور تنیس نشسته و انگشت فوم بزرگی به دست دارد و صدها هوادار را که از بازار تاریخی سوق واقف بازدید می کنند، با کمک بلندگوی خود به ایستگاه مترو در آن نزدیکی راهنمایی می کند.

توصیه مفید او، مترو؟ این طرف . مترو؟ این طرف اکنون به یک عبارت معروف تبدیل شده است.

یکی از هواداران فوتبال حاضر در قطر با اشاره به سمت عباس گفت: ما او را دوست داریم؛ ما مرد مترو را دوست داریم. من او را در TikTok دیدم. به نظر من واقعا بامزه بود. او با کار ساده اش مرا می خنداند؛ هوادار جوانی که لباس تیم فوتبال چلسی به تن داشت.

مردمی که از سوق واقف محبوب بازدید می کنند، دائما با عباس روبرو می شوند با او ارتباط برقرار کرده ، به رفت و آمد می پردازند و صحنه های پانتومیم مانند می سازند.

اطلاعات زیادی در مورد عباس در دست نیست، اما این ستاره مرموز شبکه های اجتماعی به خاطر ایجاد شور و شوق با یک کار پیش پا افتاده مورد تحسین قرار گرفته است.

یکی از رهگذرانی که تحت تاثیر او قرار گرفته بود گفت: او واقعاً از کارش لذت می برد و با شوق کارش را انجام می دهد .

عباس اکنون الگوی سایر کارگران برای پیوستن به این سرگرمی است، بسکمک از آنها اکنون انگشت فوم برند تجاری خود را به دست می گیرند و به هواداران فوتبال با راه های خلاقانه مسیرها را نشان می دهند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 3 آذر 1401 بروزرسانی: 3 آذر 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2160

به "مرد مترو ستاره محبوب جام جهانی قطر 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد مترو ستاره محبوب جام جهانی قطر 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید