فوتبال دنیا، محرومیت دائمی و هفت سال زندان در انتظار 2 بازیکن فوتبال روسیه

به گزارش تور استانبول، فوتبال دنیا - الکساندر کوکورین و پاول مامااف به خاطر درگیری با یک کارمند ارشد وزات صنعت و تجارت روسیه شاید با محرومیت دائمی از فوتبال و 7 سال زندان روبرو شوند.

فوتبال دنیا، محرومیت دائمی و هفت سال زندان در انتظار 2 بازیکن فوتبال روسیه

به گزارش خبرنگاران، رادیو مسکو به نقل از یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال روسیه اعلام نمود که 2 بازیکن مطرح فوتبال روسیه که سابقه حضور در تیم ملی این کشور را دارند شاید با محرومیت دائمی از فوتبال روبرو شوند. در یکی از مواد قانونی فدراسیون فوتبال روسیه مجازات فیزیکی بازیکنان باشگاه ها و تیم ملی شامل سلب جوایز اختصاص یافته، محرومیت از بازی فوتبال در دوره زمانی معین یا دائمی و محرومیت از هرگونه فعالیت های مربوط به فوتبال هستند.

الکساندر کوکورین، مهاجم 27 ساله باشگاه زنیت سن پترزبورگ و پاول مامااف، هافبک 30 ساله باشگاه زسکا مسکو در کافه ای در پایتخت روسیه دنیس پارک، رئیس دپارتمان خودرو و مهندسی حمل ونقل وزارت صنعت و تجارت را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند. پزشکان بیمارستانی در مسکو آسیب های وارده به کارمند رسمی دولت روسیه توسط 2 بازیکن مطرح فوتبال این کشور را ضربه مغزی و کبودی شدید سروگردن اعلام نمودند. واکنش تند وزیر ورزش روسیه به درگیری ملی پوشان روسی

در این درگیری فیزیکی مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه صنعت خودروسازی روسیه نیز حضور داشت که او نیز به شدت مصدوم شد و به بیمارستان انتقال یافت.

همچنین ماکسیم پاشکوف، وکیل مطرح روسی درباره حکم احتمالی دادگاه برای الکساندر کوکورین و پاول مامااف به اسپورت اکسپرس گفت: همه چیز به عواقب حادثه و میزان صدمه وارده بستگی دارد. در وهله نخست باید منتظر گزارش پزشکی قانونی باشیم. طبق ویدئوی منتشر شده علاوه بر کوکورین و مامااف افراد دیگری نیز در درگیری شرکت دارند. مجازات حمله گروهی می تواند تا هفت سال زندان باشد. اگر این جرم ثابت گردد مسئله بسیار جدی خواهد شد و مصالحه ای در کار نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 55

به "فوتبال دنیا، محرومیت دائمی و هفت سال زندان در انتظار 2 بازیکن فوتبال روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، محرومیت دائمی و هفت سال زندان در انتظار 2 بازیکن فوتبال روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید