فراخوانی برای شناسایی طرح ها و استارت آپ ها در حوزه شخصیت پردازی منتشر شد

به گزارش تور استانبول، فراخوان شرکت در اولین رویداد پیوند فرهنگی با موضوع شخصیت پردازی منتشر شد، این رویداد در خرداد ماه برگزار خواهد شد.

فراخوانی برای شناسایی طرح ها و استارت آپ ها در حوزه شخصیت پردازی منتشر شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق نوآوری و شکوفایی همیشه کوشش نموده است خدمات و حمایت های متنوعی متناسب با احتیاج های تیم ها و شرکت های نوپا و استارتاپ ها در مراحل مختلف چرخه عمرشان ارائه کند. به همین دلیل برای اینکه به تیم هایی که در مراحل اولیه فعالیت خود هستند یاری گردد تا شتابدهنده ها و دیگر سازمان حامی و علاقه مند به همکاری را با سهولت بیشتری پیدا نموده و وارد یک همکاری برد ـ برد شوند، مجموعه رویداد هایی را به نام پیوند طراحی نموده است.

به همین دلیل قرار است بعضی از رویداد های پیوند با هدف به هم رسانی فعالان حوزه های مختلف صنایع فرهنگی با مجموعه های توسعه دهنده کسب و کار های فرهنگی همانند مراکز نوآوری، شتابدهنده ها، فرشتگان سرمایه گذاری و تهیه نمایندگان ارشد فرهنگی به این موضوعات اختصاص پیدا کند تا در قالب آن ها، فرصت طرح ایده ها و طرح های جدید فرهنگی و ارائه آن ها به توسعه دهندگان کسب وکار های فرهنگی فراهم بیاید.

این سلسله رویداد ها با مشارکت بنیاد سپهر انقلاب اسلامی و با عنوان فرنو برگزار خواهد شد و به دنبال ایجاد زمینه مناسب برای شکل دریافت مشارکت در مالکیت معنوی ایده ها و طرح های فرهنگی بین فعالان فرهنگی و توسعه دهندگان کسب وکار های فرهنگی است تا بدین ترتیب زمینه ایجاد کسب وکار های بازارپردازی فرهنگی ایجاد گردد.

این رویداد ها با موضوع حوزه های فرهنگی شامل شخصیت پردازی، بازی های ویدئویی و کتاب های تعاملی، بازی، اسباب بازی و عروسک، پویانمایی و وب سریز و نوشت افزار از خرداد ماه 1400 برگزار خواهد شد. توسعه دهندگان کسب و کار های فرهنگی با حضور در این سلسله رویداد ها و بهره مندی از خدمات آموزشی و مربی گری، مدل کسب وکار خود را مطابق با قواعد بازارپردازی فرهنگی تدوین نموده و خود را برای یک رقابت فشرده و سنگین برای حضور در جشنواره بازارپردازی تهران و جذب سرمایه و مشارکت مالی آماده می نمایند. حضور در این رویداد ها برای تمامی گروه های علاقه مند و واجد شرایط آزاد و رایگان است.

اولین رویداد پیوند فرهنگی با موضوع شخصیت پردازی برگزار خواهد شد. بر همین اساس تمام فعالان حوزه هایی مانند پویانمایی، برنامه های عروسکی، بازی های ویدئویی، کتاب مصور و ... که دارای ایده تجاری سازی برای شخصیت های طراحی شده توسط خودشان هستند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی dalan.farhangbonyan.ir/farno-char مراجعه نموده و یا با شماره 09359458879 تماس بگیرند.

گفتنی است؛ علاقه مندان جهت ثبت نام اولیه می توانند کاربرگ ثبت نام را به نشانی [email protected] ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1631

به "فراخوانی برای شناسایی طرح ها و استارت آپ ها در حوزه شخصیت پردازی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوانی برای شناسایی طرح ها و استارت آپ ها در حوزه شخصیت پردازی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید