عکاسی ماکرو از عنبیه چشم انسان توسط سورن مانولیان

به گزارش تور استانبول، عکاسی ماکرو یک عکاسی کلوزآپ یا خیلی نزدیک است. تجهیزات عکاسی ماکرو گران است اما نتیجه کار ارزشش را دارد. با عکاسی ماکرو بیشتر آشنا شوید.

عکاسی ماکرو از عنبیه چشم انسان توسط سورن مانولیان

عکاسی ماکرو یک عکاسی کلوزآپ (close-up photography) خیلی نزدیک است. شاید تجهیزات عکاسی ماکرو (macrophotography) ارزان قیمت نباشند، اما نتیجه کار ارزشش را دارد. به تصویر کشیدنجزئیاتی از سوژه های خیلی کوچک که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند، کار فوق است.برای عکاسی ماکرو به لنزی بلند احتیاج دارید. نه لنز 50 mm یا 60 mm. چشمان انسان دروازه ای به روح و اعماق وجود اوست. نمی دانم آیا شما هماین عبارت را شنیده اید یا نه؟ ولی تا به حال به عمق چشمان خود با دقت نگریسته اید؟وجود انسان مملو از شگفتی هایی است که چه بسا خود او نیز آنها را به دست فراموشیسپرده است. اما در این میان هنرمندانی هم هستند که به این زوایای نهفته توجه کردهو سعی در به تصویر کشیدن آنها دارند. در این مطلب شما را با یکی از این هنرمنداننامی آشنا می کنیم، با ما همراه شوید .

سورن مانولیان عکاس مشهور

سورن مانولیان (Suren Manvelyan) متولد1976، عکاسی را زمانی که تنها 16 سال داشت شروع کرد. او پله های ترقی را به سرعتطی نمود به طوری که در سال 2006 به عنوان یکی از عکاسان برجسته و نام آور به شهرتیدنیای دست یافت. هنر عکاسی او تقریبا به تمامی موضوعات جالب و بکر معطوف بوده و بهنوعی می توان گفت او در هر زمینه عکاسی دستی از دور بر آتش دارد، از عکاسی ماکرو وبزرگنمایی گرفته تا پرتره، چشم اندازهای زیبا، پروژه های عکاسی خلاقانه و موارددیگر همه و همه بعضی از آثار او را شامل می گردند. عکس های این هنرمند نامی دربسیاری از مجلات و روزنامه های معتبر در ارمنستان و همینطور در سرتاسر دنیا به چاپرسیده است. در این مطلب تعدادی از عکس های برجسته مانولیان را برای شما انتخابنمودیم که به پروژه ای به نام چشمان زیبای شما تعلق دارند. هم اکنوناین آثار یکی از پربازدیدترین گالری های Behance(پلتفرمی برای ارائه عکس، مد، کارهای طراحی،مصورسازی و گرافیک که توسط شرکتی نیویورکی تاسیس شده و از کارهای هنری برجسته وهنرمندان خلاق حمایت می نماید) در تمام دوران بوده که بالغ بر 2.999.655 بازدیدکننده داشته است و دومین برنامه تقدیر شده از سوی مخاطبین این پلتفرم با بیش از70.140 لایک بوده است. این هنرمند نامی مدت 10 سال است که به موازات عکاسی به تدریس فیزیک،ریاضیات، زمین شناسی و خبرنگاران شناسی در مدرسه والدورف ایروان پرداخته، همچنین از1997 تا 2011 به عنوان محقق در انجمن فیزیک آموزشگاه علوم ملی ارمنستان مشغول به کاربوده است. در سال 2001، سورن مدرک دکترای تخصصی خود را در زمینه فیزیک ازدانشگاه ایالتی ایروان دریافت نمود، جایی که تحقیقاتش روی بینظمی های کوانتومی رابه انجام رساند. سال بعد پیروز شد جایزه ریاست جمهوری ارمنستان را به دلیل تحقیقاتخود روی فناوری های کوانتومی به دست آورد. در ادامه شما را با مجموعه ای از بهترین آثار این پروژه آشنا می کنیمکه از میان 37 تصویر برگزیده این آلبوم انتخاب شده اند و به عکاسی ماکرو یابزرگنمایی از چشمان انسان اختصاص دارند. اگر تمایل دارید دیگر عکس های این گالریرا نیز مشاهده کنید می توانید به Behance مراجعهکنید .

منبع: زومیت - لنزک

منبع: setare.com
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 909

به "عکاسی ماکرو از عنبیه چشم انسان توسط سورن مانولیان" امتیاز دهید

2 کاربر به "عکاسی ماکرو از عنبیه چشم انسان توسط سورن مانولیان" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاسی ماکرو از عنبیه چشم انسان توسط سورن مانولیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید