طعنه نماینده مجلس به جواد نکونام

به گزارش تور استانبول، تیم فوتبال فولاد خوزستان که تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود، شامگاه پنجشنبه در دوحه قطر به مصاف تیم الهلال عربستان رفت و یک بر صفر شکست خورد. فولادی ها که در این دیدار بدون جواد نکونام سرمربی مستعفی خود به میدان رفتند برابر تیم پرستاره و گران قیمت الهلال نمایش خوبی داشتند، اما در پنج دقیقه پایانی مقاومتشان شکست و گل شکست را پذیرفتند تا از دور مسابقات کنار بروند.

طعنه نماینده مجلس به جواد نکونام

استعفای جواد نکونام در کوران رقابت های آسیایی که باعث ضربه خوردن تنها نماینده ایران در این مسابقات شد، واکنش های منفی بی شماری به همراه داشته و در این بین سید کریم حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی به نوعی به رفتن این سرمربی طعنه زده است.

حسینی در پیامی در صفحه اجتماعی خود نوشت: نمایش غیرتمندانه نماینده شایسته کشورمان، فولاد خوزستان با توجه به شرایط نا برابر فوتبال امروز و با وجود بی مهری رفیقان نیمه راه حتی بیشتر از یک برد شایان تقدیر است. حضورتان حماسی و غیورمندانه بود و شایسته بهترین ها هستید. قدر زحمات شما را می دانیم. خدا قوت.

وی در این پیام نکونام را رفیق نیمه راه خطاب کرده است در حالی که اکنون نکونام جزو گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال ایران است و باید دید واکنش ها نسبت به این موضوع چیست.

منبع: فرارو
انتشار: 6 اسفند 1401 بروزرسانی: 6 اسفند 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2206

به "طعنه نماینده مجلس به جواد نکونام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه نماینده مجلس به جواد نکونام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید