صنعاء: افسانه پیروزی های خیالی دشمن در مرکز یمن انتها یافت

به گزارش تور استانبول، وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن گفت، پیروزی های ارتش و کمیته های مردمی در استان البیضاء محاسبات دشمن را به هم ریخته و آن را دچار آشفتگی نموده است.

صنعاء: افسانه پیروزی های خیالی دشمن در مرکز یمن انتها یافت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ارتش و کمیته های مردمی یمن پیروز شدند در یک ضد حمله به ائتلاف سعودی در استان البیضاء در مرکز یمن، بخش های مهمی را در این جبهه پس بگیرند.

ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن در واکنش به این موضوع در توییتر خود نوشت، ائتلاف سعودی از شکست ها در البیضاء دچار آشفتگی و نامیدی بسیار شده است پس از آنکه از آن (جیهه البیضاء) افسانه پیروزی های وهمی برای خود ساخته بود.

وی ضمن اعلام اینکه ائتلاف سعودی تمام ابزارهای خود از قبیل داعش، القاعده، مزدوران و حمایت آمریکا را در این نبرد هزینه نموده، اضافه نمود، خداوند یک پیروزی را (به نفع صنعاء) محقق کرد که دشمن فکرش را نمی کرد و اکنون نبردها در جبهه البیضاء گسترده تر از حد انتظار آنهاست.

گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی ویدئویی تکمیلی از عملیاتی مهم که منجر به بازپس گیری کامل شهر الزاهر در استان البیضاء شد، منتشر کرد.در این عملیات بعلاوه تمام پایگاه هایی که عناصر تکفیری سعی داشتند با حمایت نظامی، اقتصادی و رسانه ای ائتلاف سعودی اشغال نمایند، بازپس گرفته شد. (جزئیات بیشتر)

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1737

به "صنعاء: افسانه پیروزی های خیالی دشمن در مرکز یمن انتها یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعاء: افسانه پیروزی های خیالی دشمن در مرکز یمن انتها یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید