شیاطین سرخ در تابستان راهی چین می شوند

به گزارش تور استانبول، تیم فوتبال منچستریونایتد بخشی از اردوی آماده سازی تابستانی خود را در شرق آسیا سپری خواهد نمود.

شیاطین سرخ در تابستان راهی چین می شوند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچستریونایتد برای آماده کردن خود جهت شرکت در رقابت های فصل آینده اردویی هشت روزه در چین برگزار خواهد نمود. طبق اعلام این باشگاه شیاطین سرخ تابستان امسال راهی شرق آسیا می شوند و به کشوری سفر می نمایند که در آن طرفداران بسیاری دارند. هنوز جزئیاتی از برنامه منچستری ها اعلام نشده، اما قرار است تا چند روز آینده زمان سفر قرمزپوشان اولدترافورد به خاور دور معین گردد.

منچستریونایتد در چین که گفته می گردد بیشترین طرفدار را دارد (بیش از 107 میلیون نفر) دو بازی محبت آمیز با تیم های باشگاهی این کشور انجام خواهد داد و برای فصل 17-2016 آماده می گردد.

چین از قدیم یکی از اقامتگاه های تابستانی شیاطین سرخ بوده است و این تیم از سال 1975 که اولین اردوی تابستانی اش را در پرجمعیت ترین کشور جهان برگزار کرد تا به امروز 10 بار به این کشور سفر داشته و 12 بار هم با تیم های محلی بازی نموده که آخرین آنها کیتچی در ماه جولای سال 2013 بوده است.

اد وودوارد، مدیراجرایی باشگاه منچستریونایتد در این خصوص گفت: منچستریونایتد ارتباطات تاریخی مستحکمی با چین دارد. ما به رابطه خود با طرفدارانمان در این کشور افتخار می کنیم. در مجموع حدود 500 هزار طرفدار بازی های قبلی مان را در این کشور تماشا نموده اند و از حمایتی که در چین از ما صورت می گیرد لذت فراوانی می بریم.

28

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 669

به "شیاطین سرخ در تابستان راهی چین می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیاطین سرخ در تابستان راهی چین می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید