سرمایه گذاری در ایران ظرفیت ویژه ای را به شرکت های بین المللی ارائه نموده است

به گزارش تور استانبول، خبرنگاران/تهران یک سرمایه گذار آلمانی در پاسخ به استاندار تهران که گفت ممنون که بدون توجه به فشارهای ترامپ، در ایران سرمایه گذاری می کنید، گفت: ترامپ کیست؟ او را نمی شناسم.

سرمایه گذاری در ایران ظرفیت ویژه ای را به شرکت های بین المللی ارائه نموده است

استاندار تهران در جریان سفر یک روزه به شهرستان پیشوا و افتتاح دو پروژه کشاورزی، در ملاقات با یک گروه سرمایه گذار آلمانی ، از سرمایه گذاری این شرکت بدون توجه به تهدیدات ترامپ رئیس جمهور آمریکا تشکر کرد که نماینده این شرکت در پاسخ گفت: ترامپ کیست؟ او را نمی شناسم.

این سرمایه گذار با اشاره شرایط مناسب کشاورزی ایران و امکان رقابت با محصولات فراوری شده در سایر کشورها گفت: امروز گلخانه های ایران امکان فراوری محصولاتی دارند که در سایر کشورهای فراوری می گردد و این امر می توان علاوه بر تأمین نیازهای داخل ایران، به دیگر کشورها نیز صادر گردد.

وی اظهار کرد: سرمایه گذاری در ایران، ظرفیت ویژه ای را به شرکت های بین المللی ارائه نموده تا با استفاده از توان و تجربه فراوری کنندگان ایرانی، به توسعه کشاورزی در بستر تکنولوژی بپردازند.

استاندار تهران نیز با تقدیر از حضور سرمایه گذاران خارجی در ایران خواهان افزایش مناسبات تجاری فراوری کنندگان کشور با سایر کشورها شد.

انوشیروان محسنی بندپی اضافه نمود: استان تهران در فراوری محصولات کشاورزی، از ظرفیت های ویژه ای برخوردار است که در صورت توجه و تبادل اطلاعات با فراوری کنندگان سایر کشورها، می توان شاهد توسعه فعالیت های این حوزه بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 610

به "سرمایه گذاری در ایران ظرفیت ویژه ای را به شرکت های بین المللی ارائه نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری در ایران ظرفیت ویژه ای را به شرکت های بین المللی ارائه نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید