رکوردشکنی گینس به وسیله مرد ایرانی با 85 قاشق

به گزارش تور استانبول، ابوالفضل صابر مختاری مرد 50 ساله ایرانی با نگهداشتن همزمان 85 قاشق بر روی بدن اش پیروز به کسب عنوان رکورد گینس شد.

رکوردشکنی گینس به وسیله مرد ایرانی با 85 قاشق

به گزارش خبرنگاران، کلیپی از نگهداشتن قاشق به وسیله او بر روی بدن اش در صفحه رسمی گینس به اشتراک گذاشته شده است. آقای مختاری ساکن کرج در ایران است. او می گوید از دوران کودکی نگهداشتن اشیاء بر روی بدن اش را تمرین نموده بود.

او گفته است: زمانی که بچه بودم به طور تصادفی متوجه این استعداد در خود شدم. با این وجود، پس از چندین سال تمرین و کوشش، توانستم استعداد خود را تقویت کنم و آن را به جایی که اکنون می بینید ارتقا دهم.

مختاری برای کسب عنوان قهرمانی، دالیبور جابلانوویچ شهروند اسپانیایی را شکست داد. گینس در اینستاگرام اظهار داشت که جابلانوویچ در سال 2016 با نگهداشتن 79 قاشق روی بدنش این عنوان را کسب نموده بود.

با این حال، مختاری دو بار پیش از اجرای پیروز ناکام ماند. او می گوید: به علت رطوبت و گرمای هوا وقتی نوبت به هشتادمین قاشق رسید از روی بدن ام لیز خورد. تمام کوششم را کردم که تمرکز خود را حفظ کنم، اما دمای بدن و عرق روی بدن ام من را به نقطه آغاز بازگرداند.

این رکورد دار تازه ایرانی گفته است که نه تنها می تواند قاشق را روی بدن خود نگه دارد بلکه قادر است هر چیزی را که سطحی داشته باشد نیز نگه دارد.

مختاری به رکورد های جهانی گینس گفت:هر چیزی که سطحی داشته باشد را می توانم روی بدن ام نگه دارم مانند پلاستیک، شیشه، میوه، سنگ، چوب و حتی یک انسان کاملا بالغ.

منبع: فرارو
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1980

به "رکوردشکنی گینس به وسیله مرد ایرانی با 85 قاشق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی گینس به وسیله مرد ایرانی با 85 قاشق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید