رونمایی از ایرپاد مکس اپل

به گزارش تور استانبول، به دلیل اینکه هدفون های دورگوش اطراف گوش را می گیرند، کیفیت صدای بهتری نسبت به ایرفون ها فراهم می کنند و در استودیو های حرفه ای شکل استاندارد مورد استفاده مانده اند.

رونمایی از ایرپاد مکس اپل

شرکت اپل مدل جدید هدفون دورگوش بی سیم ایرپاد مکس را رونمایی کرد که قیمت 549 دلار آن گران تر از برخی از مدل های آی فون و آی پد این شرکت است. به گزارش ایسنا ایرپاد جدید که حداکثر 20 ساعت عمر باتری دارد، از سه شنبه آینده وارد بازار خواهد شد.

به دلیل اینکه هدفون های دورگوش اطراف گوش را می گیرند، کیفیت صدای بهتری نسبت به ایرفون ها فراهم می کنند و در استودیو های حرفه ای شکل استاندارد مورد استفاده مانده اند.

مدل ایرپاد مکس با هدفون های پیشرفته ای مانند محصول Bose که در ایام خرید تعطیلات سال نو 340 دلار فروخته می شود، رقابت خواهد کرد. هدفون ایرپاد مکس با قیمت 549 دلار بسیار گران تر از مدل های استاندارد آی فون، آی پد و ساعت اپل است.

این شرکت اعلام کرد قیمت مدل های ایرپاد و ایرپاد پرو همان 159 دلار و 249 دلار خواهد ماند. ایرپاد مکس 9 میکروفن و دو تراشه H 1 دارد که تراشه سفارشی برای پردازنده صوتی است. این میکروفون ها به کاهش صدای هوا در تماس های تلفنی کمک می کنند و با استفاده از میکروفن هایی که در داخل پد گوشی وجود دارد، نویز اضافی را می گیرد.

نتایج مالی سه ماهه اخیر اپل رشد فروش واحد لوازم جانبی را با وجود کاهش 7/ 20 درصدی فروش آی فون نشان داد.

فروش لوازم جانبی اپل در سال مالی 2020 به میزان 16 درصد رشد داشته و به 8/ 3میلیارد دلار رسیده درحالی که فروش آی فون 3 درصد کاهش داشته و به 8/ 137 میلیارد دلار رسیده است.

بر اساس گزارش رویترز، اپل جدیدترین مدل های آی فون را با امکان اتصال 5 G در اکتبر به بازار عرضه کرد که به دلیل تاخیر های ایجاد شده بر اثر شیوع ویروس کرونا یک ماه دیرتر از زمان معمول عرضه مدل های جدید این گوشی در سپتامبر بود.

منبع: فرادید
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1355

به "رونمایی از ایرپاد مکس اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از ایرپاد مکس اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید