رقم قرارداد خارجی های استقلال بالاخره فاش شد

به گزارش تور استانبول، باشگاه استقلال برای حضور در بیست و یکمین فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال دست به خرید 2 بازیکن خارجی زد. کوین یامگا و رودی ژستد بازیکنان تازه خارجی تیم فوتبال استقلال هستند که هر کدام از آن ها با عقد قراردادی 2 ساله به جمع آبی پوشان مرکز پیوستند.

رقم قرارداد خارجی های استقلال بالاخره فاش شد

یامگا که پست اصلی اش وینگر راست است، پیروز شده در بازی مقابل تیم های ذوب آهن و فجر سپاسی مجموعا 3 گل به ثمر برساند. عملکرد خوب یامگا باعث شده این بازیکن از امید های اصلی گلزنی آبی ها به حساب آید و تا حدودی بتواند خود را در ترکیب ثابت آبی ها جای دهد.

بعلاوه رودی ژستد از بازی مقابل فجر و نساجی مازندران به کار گرفته شد، اما هنوز نتوانسته به هماهنگی با اعضای تیم برسد. این بازیکن بعلاوه پس از بازی مقابل نساجی از عملکرد خود رضایت چندانی نداشت و باید منتظر بازی های بعد و عملکرد این بازیکن ماند تا معین گردد این بازیکن تا چه مقدار در تفکرات سرمربی آبی ها قرار خواهد گرفت.

یکی از مسائلی که در آغاز حضور این 2 بازیکن در استقلال مطرح شد، بحث مبلغ قرارداد آن ها است که تا اینجای کار برآورد مختلفی اجرا شده است. طبق پیگیری های صورت گرفته، ژستد با توجه به آپشن هایی که در قراردادش ذکر شده است، می تواند تا مبلغ 480 هزار دلار از باشگاه استقلال بابت قراردادش دریافت کند و بعلاوه یامگا نیز با استقلال قراردادی 300 هزار دلاری امضا نموده است.

طبق پیگیری های صورت گرفته، ژستد تا اینجای کار 160 هزار دلار از مبلغ قرارداد خود را دریافت نموده است و یامگا هم 50 هزار دلار از مبلغ قراردادش از باشگاه استقلال را گرفته است. یامگا از هفته دوم و ژستد از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر در ترکیب استقلال حضور داشتند و باید دید باشگاه استقلال در ادامه کار چه عملکردی بابت قرارداد های این بازیکنان در نظر خواهد گرفت.

منبع: فرارو
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1909

به "رقم قرارداد خارجی های استقلال بالاخره فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم قرارداد خارجی های استقلال بالاخره فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید