آچار فرانسه پرسپولیسی، برترین بازیکن لیگ! ، خرید تازه در پی کفش طلا

به گزارش تور استانبول، خرید نو مورایس در چند پست مختلف برای سپاهان بازی نموده و با درخشش در تمام پست ها برترین بازیکن 4هفته ابتدایی شده است.

آچار فرانسه پرسپولیسی، برترین بازیکن لیگ! ، خرید تازه در پی کفش طلا

به گزارش خبرنگاران آنلاین، رضا اسدی (سپاهان) برترین بازیکن لیگ برتر در 4هفته اول و تنها بازیکنی است که در تمام بازی های این 4هفته گل زده است. اسدی فصل گذشته تا آخرین روزها در کورس آقای گلی حضور داشت اما در نهایت با 11گل به رتبه سوم رسید و کفش طلا نصیب شهریار مغانلو شد که 13گل برای سپاهان زده بود. سال جاری اما اسدی و مغانلو هم تیمی شدند و از همان ابتدا هم پیش بینی می شد که این زوج به همراه یکدیگر خط حمله مخوفی را برای مدعی اصفهانی لیگ بسازند.

در هفته های اول و دوم هر دوی این بازیکنان برای سپاهان گل زدند. تراکتور و ذوب آهن 2تیمی بودند که دروازه خود را به روی زوج رضا و شهریار بازشده دیدند و 4گل از 5گل سپاهان به وسیله این دو مدعی آقای گلی زده شد. در هفته سوم و در تقابل بزرگ با اسقلال مغانلو نتوانست گل بزند اما رضا اسدی پنالتی پرحاشیه اعلام شده روی دروازه استقلال را تبدیل به گل کرد. در هفته چهارم نیز وقتی سپاهان از پیکان عقب افتاد، این اسدی بود که نخستین گل را برای تیمش با ضربه سر زد تا راه برای گل های بعدی باز گردد.

اسدی حالا با آمار 4گل در 4بازی که حاصل 3.3شوت در هر بازی است، به علاوه یک پاس گل که حاصل 0.8پاس کلیدی در هر بازی بوده است و در مجموع با میانگین 1.8نبرد هوایی پیروز در هر مسابقه، در مجموع به نمره 7.63 از 10رسیده که بالاترین معدل کسب شده در 4هفته ابتدایی است و او را در صدر جدول بازیکنان قرار می دهد. جالب اینکه دومین نفر این جدول مسعود زائرکاظمینی از باشگاه ملوان است که در هفته سوم می توانست به نخستین هت تریک عمر فوتبالش برسد اما بعد از زدن 2گل به فولاد، یک پنالتی را هدر داد و در ثبت گل سوم ناکام شد.

زائرکاظمینی در آن مسابقه به نمره 9.21 رسید که بالاترین نمره کسب شده به وسیله یک بازیکن در مسابقه ای از فصل جاری است. در سایر بازی ها نمرات او چندان جالب توجه نبود و به همین علت رتبه اول جدول را به رضا اسدی بخشید. بعد از اسدی و زائرکاظمینی، در رتبه سوم این جدول یک جوان سپاهانی نشسته که بدون تردید پدیده فصل جاری است. محمدجواد حسین نژاد 18ساله با 3بازی 2پاس گل، نمره 7.53 و آینده ای روشن که قطعا از او بیشتر صحبت خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1402 بروزرسانی: 14 شهریور 1402 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2281

به "آچار فرانسه پرسپولیسی، برترین بازیکن لیگ! ، خرید تازه در پی کفش طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آچار فرانسه پرسپولیسی، برترین بازیکن لیگ! ، خرید تازه در پی کفش طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید