رقابتهای سوپر لیگ گلف کشور قرعه کشی شد

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، آیین قرعه کشی رقابت های سوپر لیگ گلف کشور روز یکشنبه با حضور دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف به میزبانی هیئت گلف خوزستان در اهواز برگزار گردید.

رقابتهای سوپر لیگ گلف کشور قرعه کشی شد

این دوره از رقابت ها با حضور 10 تیم از استان های تهران، خوزستان، قم و اصفهان برگزار می گردد که از میان 10 تیم شرکت نماینده 6 تیم متعلق به خوزستان است.

در این دوره، تیم های ملی حفاری اهواز، نفت و گاز مسجد سلیمان، سورتمه تهران، تاراز مسجدسلیمان، هیئت گلف استان قم، صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان، هیئت گلف استان اصفهان، هیئت گلف هندیجان، هیئت گلف شاهین شهر اصفهان و هیئت منطقه آزاد اروند حضور دارند.

مقرر شد هفته اول رقابت های لیگ برتر کشور 11 و 12 آذرماه سال جاری برگزار گردد و برای رونق رشته گلف و یاری به کشف بازیکن سازی از سوی فدراسیون گلف، از تیم هایی که بازیکن زیر 18سال استفاده نمایند، در هر بازی مبلغی بعنوان تشویقی اهدا می گردد.

قهرمان این دوره از رقابت های سوپر لیگ گلف کشور پس از 14 بازی تعیین می گردد.

گروه الف: تیم های پتروشیمی مسجدسلیمان، هیئت قم و شاهین شهر، تاراز مسجدسلیمان و هیئت گلف اصفهان.

گروه ب: تیم های ملی حفاری، سورتمه تهران، نفت و گاز مسجدسلیمان، منطقه آزاد اروند و هیئت گلف هندیجان

لازم به ذکر است از هر گروه 2 تیم به دور دوم صعود می نمایند که به صورت ضربدری مسابقات خود را برگزار می نمایند و در نهایت تکلیف تیم های اول تا سوم تعیین می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1902

به "رقابتهای سوپر لیگ گلف کشور قرعه کشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابتهای سوپر لیگ گلف کشور قرعه کشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید