درج تولیدات آموزشی مدیریت بحران تهران در کتب درسی

به گزارش تور استانبول، بخش هایی از محتوای فراوری شده آموزشی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در زمینه هایی همانند آمادگی در برابر زلزله و سیل، کوله نجات و شناسایی نقاط امن در کتب درسی دوره های ابتدایی و متوسطه نظری مورد استفاده نهاده شد.

درج تولیدات آموزشی مدیریت بحران تهران در کتب درسی

به گزارش خبرنگاران، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بیان کرد که بر اساس اعلام دفتر انتشارات و فناوری آموزش وزارت آموزش و پرورش فراوریات محتوایی آموزش الکترونیکی و چند رسانه ای که از سوی سازمان برای بهره برداری در کتب درسی ارائه شده بود در کتب دوره ابتدایی، متوسطه و بعلاوه مجله رشد آموزش علوم زمین مورد استفاده نهاده شد.

پویا نمایی آموزشی، شناسایی نقاط امن و چگونگی تهیه کوله نجات در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بخش زمین پویا (آموزش الکترونیک و چند رسانه ای) مورد بهره برداری نهاده شده است، بعلاوه فیلم های آموزشی آمادگی در برابر زلزله و تهیه کوله نجات در دروس مجازی زمین شناسی پایه یازدهم دوم متوسطه درج شده است.

بعلاوه طبق اعلام دفتر انتشارات فناوری آموزشی این وزارتخانه، دو فراوری محتوای آموزشی این سازمان در قالب اینفوگرافی و نیز محتوای آموزشی آمادگی در برابر زمین لرزه و سیل در بخش آموزش علوم زمین نسخ الکترونیک مجله رشد مورد استفاده نهاده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1971

به "درج تولیدات آموزشی مدیریت بحران تهران در کتب درسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درج تولیدات آموزشی مدیریت بحران تهران در کتب درسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید