خرچنگ به بخش رقابتی جشنواره انیمیشن مونترال راه یافت

به گزارش تور استانبول، خبرگزاری خبرنگاران- پویانمایی خرچنگ به کارگردانی شیوا صادق‌اسدی به بخش رقابتی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن مونترال در کانادا راه یافت.

خرچنگ به بخش رقابتی جشنواره انیمیشن مونترال راه یافت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فیلم به همراه 9 فیلم کوتاهِ دیگر از کشورهای لهستان، فرانسه، کانادا، آلمان، انگلستان و سوئیس در یک برنامه 84 دقیقه‌ای در گروه دوم بخش رقابتی در روزهای دوازدهم و پانزدهم آذر سال 1399 (دوم و پنجم دسامبر 2020) به صورت آنلاین به نمایش در آمد.

پویانمایی 11 دقیقه‌ای خرچنگ از تولیدات سال 1398 کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است که دوازدهمین حضور بین‌المللی خود را در این جشنواره تجربه می‌کند.

این انیمیشن، داستان پسربچه‌ای خجالتی و منزوی است که علاقه دارد به عضویت گروه تئاتر مدرسه در آید. ولی تنها نقشی که به او پیشنهاد می‌شود نقش یک خرچنگ است....

دست‌اندرکاران جشنواره بین‌المللی انیمیشن مونترال برای ایمنی و تضمین سلامت مخاطبان خود در این شرایط، تمامی فیلم‌ها را به صورت مجازی به نمایش می‌گذارند و اکران فیلم‌ها در سالن‌های سینما را به بهار سال آینده موکول کردند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن مونترال از 11 تا 16 آذر امسال (1 تا 6 دسامبر 2020) به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در دنیا به صورت آنلاین در شهر مونترال، کشور کانادا برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1299

به "خرچنگ به بخش رقابتی جشنواره انیمیشن مونترال راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرچنگ به بخش رقابتی جشنواره انیمیشن مونترال راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید