خبرنگاران حسینی: قرار است کار بزرگی انجام دهیم

به گزارش تور استانبول، تهران- خبرنگاران- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای هر بازیکن و مربی ایرانی سخت است و پرسپولیس قرار است کار بزرگی انجام دهد.

خبرنگاران حسینی: قرار است کار بزرگی انجام دهیم

به گزارش خبرنگاران،سید جلال حسینی چند روز مانده به فینال لیگ قهرمانان آسیا در گفت وگویی گفت: شرایط پرسپولیس خیلی خوب است و با آمادگی کامل رودروی حریف خود قرار خواهیم گرفت.

وی اضافه نمود: بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای هر بازیکن و مربی ایرانی سخت است و پرسپولیس قرار است کار بزرگی انجام دهد.

بازیکن پرسپولیس اظهار داشت: چند بازیکن خود را در فینال لیگ قهرمانان آسیا در اختیار نداریم. اولسان رقیب خوبی است و هزینه های زیادی انجام داده است.

حسینی توضیح داد: وقتی مقابل یک تیم گروهی بازی می کنید کار سختی دارید و باید یک تیم کامل باشید. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند نباید دنبال این باشند که چه کسی گل قهرمانی را می زند بلکه به موفقیت گروهی فکر نمایند.

وی تاکید نمود: مسائل زیادی را برای ما ایجاد کردند. متاسفانه هر سال ما را اذیت می نمایند و می توانستیم با تیم قدرتمندی به فینال آسیا برویم. کارمان سخت است اما نهایت کوشش خود را می کنیم.

بازیکن پرسپولیس در خاتمه گفت: هیچ کس نمی تواند قول قهرمانی بدهد اما با هر چه در جان داریم برای قهرمانی پرسپولیس کوشش می کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس روز بیست و نهم آذرماه در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان کره جنوبی خواهد رفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1376

به "خبرنگاران حسینی: قرار است کار بزرگی انجام دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حسینی: قرار است کار بزرگی انجام دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید