خبرنگاران بازیکن ماشین سازی: حداقل 2 ماه برای آماده سازی تیم ها در نظر گرفته گردد

به گزارش تور استانبول، تبریز - خبرنگاران - مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص برگزاری بازی ها به صورت فشرده گفت: درست است که بازیکنان طی این مدت تمرینات انفرادی داشتند اما کسب آمادگی مطلوب در گرو برگزاری تمرینات گروهی است از هیمن رو حداقل 2 ماه زمان برای آماده سازی تیم ها باید در نظر گرفته گردد.

خبرنگاران بازیکن ماشین سازی: حداقل 2 ماه برای آماده سازی تیم ها در نظر گرفته گردد

مسیح زاهدی روز آدینه در گفت و گویی با بیان اینکه امکانات باشگاه های ایران قابل مقایسه با کشورهای پیشرفته نیست، اضافه کرد: متولیان امر و تصمیم گیران موضوع پیگیری رقابت های لیگ برتر قبل از آنکه اجرای این امر در کشورهای دیگر را مصداق قرار دهند، بهتر است قبل از هر اقدام امکانات مان را هم با آن کشورها مقایسه کنیم و آنالیز نمایند که آیا مانند آنان امکان پیشگیری و مراقبت از بازیکنان و سایر اعضای تیم ها را داریم؟

مدافع تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به اینکه حتی در صورت برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگران، 200 الی 300 نفر در برگزاری هر بازی درگیر می شوند، اعلام کرد: بازیکنان تیم ها از شهرهای مختلف کشور گرد هم می آیند و در رختکن، زمین تمرین، هتل و مسافرت با هواپیما، امکان انتقال ویروس کرونا وجود دارد، حتی اگر یک نفر در این چرخه ناقل باشد، سلامتی بازیکنان، خانواده ها و حتی مردم یک منطقه تهدید می گردد.

زاهدی با بیان اینکه در شرایط فعلی علاوه بر تهدید سلامتی بازیکنان از بابت انتقال بیماری کرونا، موضوع فشار جسمانی و مصدومیت ناشی از برگزاری فشرده مسابقات بدون طی کردن دوره آماده سازی نیز مطرح است، بیان کرد: مصدومیت بازیکنان علاوه بر اینکه بر زندگی ورزشی و شخصی آنان تاثیر دارد، به منافع باشگاه ها نیز آسیب می زند و درصورت مصدومیت هر بازیکن، باشگاه باید برای ادامه مسابقات و فصل آینده جایگزین تامین کند که این امر هزینه های زیادی به همراه دارد.

وی اذعان کرد: به سرانجام رساندن لیگ به هر قیمتی درست نیست و باید قبل از اجرای این امر، فواید و ضررهای آینده را نیز در نظر گرفت.

لازم به ذکر است، تیم فوتبال ماشین سازی از 21 هفته بازی لیگ برتر نوزدهم 24 امتیاز کسب نموده و در صندلی نهم جدول جام خلیج فارس قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1023

به "خبرنگاران بازیکن ماشین سازی: حداقل 2 ماه برای آماده سازی تیم ها در نظر گرفته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازیکن ماشین سازی: حداقل 2 ماه برای آماده سازی تیم ها در نظر گرفته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید