جدایی فرهاد مجیدی از تیم اماراتی؟ ، واکنش باشگاه اتحاد کلباء؛ به هدف خود و امتیاز لازم نرسیدیم!

به گزارش تور استانبول، مدیر رسانه ای باشگاه اتحاد کلباء اعلام کرد که آنها به هدف خود در فصل جاری نرسیدند.

جدایی فرهاد مجیدی از تیم اماراتی؟ ، واکنش باشگاه اتحاد کلباء؛ به هدف خود و امتیاز لازم نرسیدیم!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در فصل جاری لیگ امارات از 22 بازی خود 32 امتیاز کسب کرده است و در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفته است.

تیم مجیدی در دیدار اخیر خود برابر الشارجه به پیروزی دست پیدا کرد.

عیسی موسی بن هویدن، مدیر رسانه ای باشگاه اتحاد کلباء گفت: پیروزی که اخیرا برابر الشارجه به دست آوردیم سطح کیفی بالای تیم را نشان داد. این پیروزی نتیجه کار و تلاش ما طبق الگوهای فنی و حرفه ای جهانی بود. ما در فصل جاری نتایج رضایت بخشی به دست آوردیم البته هدف ما بالاتر از رده هشتم جدول رده بندی بود. ما می خواستیم در این فصل به امتیاز 39 و یا بالاتر دست پیدا کنیم که البته به این هدف نخواهیم رسید و در صورت کسب پیروزی در دو بازی باقیمانده هم 38 امتیازی می شویم.

او ادامه داد: امتیازات آسان و راحتی را از دست دادیم. ما در چند بازی نتیجه را در وقت های تلف شده از دست دادیم با این حال از نتایج و عملکرد تیم در فصل جاری راضی هستیم. باشگاه در حال بررسی دلایلی است که باعث شد تا ما امتیازات آسانی را از دست دهیم تا در فصل بعد با چنین مسئله ای روبرو نشویم.

بن هویدن درباره تمدید قرارداد با فرهاد مجیدی گفت: تمدید قرارداد با مجیدی بیانگر سیاست باشگاه است که در پی ثبات در تیم است. این اقدام باشگاه باعث شد تا ثبات در تیم به وجود آید.

او در سرانجام گفت: در ابتدای فصل هدف ما این بود که به امتیاز 39 برسیم تا بهترین عملکرد خود را در تاریخ لیگ امارات به ثبت برسانیم با این حال پیروز نشدیم. امیدواریم که در فصل بعد به این هدف برسیم. ما این شایستگی را داشتیم که در رقابت های حذفی هم به نیمه نهایی برسیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2229

به "جدایی فرهاد مجیدی از تیم اماراتی؟ ، واکنش باشگاه اتحاد کلباء؛ به هدف خود و امتیاز لازم نرسیدیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی فرهاد مجیدی از تیم اماراتی؟ ، واکنش باشگاه اتحاد کلباء؛ به هدف خود و امتیاز لازم نرسیدیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید