ثبت نام 231 داوطلب انتخابات میاندوره ای مجلس در تهران قطعی شد خبرنگاران

به گزارش تور استانبول، رئیس ستاد انتخابات استان تهران از ثبت نام قطعی 231 نفر طی چهارمین روز از ثبت در انتخابات میان دوره ای مجلس استان تهران اطلاع داد و گفت: مجموعا تا به امروز 501 نفر نام نویسی نموده اند.

ثبت نام 231 داوطلب انتخابات میاندوره ای مجلس در تهران قطعی شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگاران، شکرالله حسن بیگی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در مورد شرایط و تعداد داوطلبان در چهارمین روز از ثبت نام میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در استان تهران گفت: تا به امروز 501 نفر اقدام به ثبت نام نموده اند.

حسن بیگی اضافه کرد: با توجه به اینکه امروز چهارمین روز از ثبت نام میان دوره ای مجلس است تعداد 231 نفر ثبت نام قطعی شده اند که در سامانه هم ثبت شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه امروز 96 داوطلب پیروز به ثبت نام شده اند گفت: با احتساب 96 داوطلب امروز 231 داوطلب ثبت نامشان قطعی شده است.

بر اساس این گزارش ثبت نام از داوطلبان انتخابات اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای حوزه های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، از ساعت 8 صبح هشتم فروردین ماه 1400 شروع شده و تا ساعت 18 روز شنبه تاریخ 14 فروردین ماه 1400 جمعاً به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1569

به "ثبت نام 231 داوطلب انتخابات میاندوره ای مجلس در تهران قطعی شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 231 داوطلب انتخابات میاندوره ای مجلس در تهران قطعی شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید