توضیحات طالقانی درباره تغییرات در هیئت فوتبال کیش

به گزارش تور استانبول، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره تغییر رئیس هیئت فوتبال منطقه آزاد کیش ارائه کرد.

توضیحات طالقانی درباره تغییرات در هیئت فوتبال کیش

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون درباره موضوعات مطروحه پیرامون تغییر رئیس هیئت فوتبال منطقه آزاد کیش مطرح کرد: قبل از هر چیز وظیفه خود می دانم از زحمات و کوشش های امیر عرب در طول دوران تصدی این سمت تقدیر و تشکر داشته باشم. واقعیت این است که وی در سه سال حضورش در این سمت منشا خدمات بسیار بود و امیدوارم در آینده هم ورزش کشور همچنان از خدمات او بهره مند گردد. به محمود پازوکی هم خیرمقدم می گویم و امیدوارم وی با شناختی که از شرایط فوتبال در جزیره کیش دارد بتواند همچون گذشته تاثیرات مثبتی در این منطقه داشته باشد.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد کیش در ماه های گذشته دیدگاه های خود را برای ریاست هیئت فوتبال جزیره کیش به فدراسیون منتقل نموده بود و کوشش کمیته امور استان ها و فدراسیون بر این پایدار بود که در راستای همگرایی طرفین گام بردارد اما به هر حال این شرایط فراهم نشد و در نهایت پس از مذاکرات بعدی اجرا شده و به جهت احتیاج به هماهنگی میان سازمان منطقه آزاد و هیئت جزیره مباحث مربوط به معرفی رئیس جدید هیئت فوتبال کیش در فدراسیون فوتبال انجام گرفت.

رئیس کمیته استان های فدراسیون درباره برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: موعد زمانی برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان مرکزی دقیقا بر اساس فضای دموکراتیک موجود در مجمع آن استان و درخواست اجرا شده از سوی مجمع آن انجام گرفت.

طالقانی درباره برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران توضیح داد: در بحث مربوط به انتخابات هیئت فوتبال استان تهران دو بار ثبت نام اجرا شده ولی هنوز پاسخ استعلام ها دریافت نشده است. فدراسیون فوتبال به صورت کامل مهیای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال پایتخت است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1487

به "توضیحات طالقانی درباره تغییرات در هیئت فوتبال کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات طالقانی درباره تغییرات در هیئت فوتبال کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید