تصویر رندر پوکو M3 طراحی خاص این گوشی را نشان می دهد

به گزارش تور استانبول، 4 روز دیگر یعنی در تاریخ 24 نوامبر (4 آذر) قرار است پوکو M3 رسما معرفی گردد و حالا به لطف افشای نخستین تصویر رندر از این گوشی می توانیم به جزئیات طراحی آن بپردازیم. طبق این تصویر، پنل پشتی این گوشی از طراحی قابل توجهی بهره می برد.

تصویر رندر پوکو M3 طراحی خاص این گوشی را نشان می دهد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

از دیگر ویژگی های مربوط به طراحی پوکو M3 می توانیم به بریدگی نمایشگر و حاشیه نسبتا ضخیم در بخش پایینی نمایشگر اشاره کنیم. در سمت راست بدنه هم دکمه های تنظیم صدا و پاور دیده می گردد که گویا دکمه پاور به عنوان حسگر اثر انگشت هم انجام وظیفه می نماید.

اما حالا بهتر است به طراحی پنل پشتی بپردازیم که هیچ شباهتی به نسل قبلی این گوشی ندارد. در بخش بالایی این پنل، یک مستطیل مشکی رنگ عظیم قرار گرفته است که میزان دوربین سه گانه به همراه فلش LED است و در سمت راست آن هم برند POCO با ابعاد عظیمی دیده می گردد. اگر طراحی این گوشی آشنا به نظر می رسد به این خاطر است که چند روز قبل وان پلاس 8 تی سابرپانک 2077 ادیشن با طراحی مشابه معرفی گردید. البته برخلاف این گوشی وان پلاس، پوکو M3 با سه رنگ آبی، زرد و مشکی به دست کاربران می رسد.

هنوز تعیین نیست که آیا این گوشی از جک هدفون بهره می برد یا نه. طبق گزارش های منتشر شده، این گوشی با نمایشگر 6.53 اینچی FHD+، تراشه اسنپ دراگون 662، 4 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 18 واتی راهی بازار خواهد شد.

هنوز درباره قیمت این گوشی اطلاعاتی فاش نشده ولی با توجه به بهره گیری تراشه سری 6 اسنپ دراگون احتمالا در مقایسه با پوکو X3 که از تراشه سری 7 اسنپ دراگون بهره می برد، قیمت پایین تری خواهد داشت.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1289

به "تصویر رندر پوکو M3 طراحی خاص این گوشی را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر رندر پوکو M3 طراحی خاص این گوشی را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید