تجهیز تمامی پایگاه های سنجش نوآموزان به اتاق اکوستیک

به گزارش تور استانبول، رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی گفت: تمامی پایگاه های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، به اتاق اکوستیک تجهیز می گردد.

تجهیز تمامی پایگاه های سنجش نوآموزان به اتاق اکوستیک

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ اخبار تصویری بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، سید جواد حسینی در این نشست بابیان این که 60پروژه از سوی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در حال ساخت است، گفت: از این تعداد 3پروژه شامل یک مدرسه جسمی-حرکتی، یک سالن چندمنظوره برای دانش آموزان جسمی-حرکتی و یک مدرسه اتیسم مربوط به آموزش وپرورش استثنایی است.

حسینی بابیان این که تربیت بدنی و تجهیزات ورزشی جزء ضروریات تعلیم و تربیت دانش آموزان با احتیاجهای ویژه است، اضافه نمود: بر اساس آمایش سرزمینی دانش آموزان با احتیاجهای ویژه به 105نوع تجهیزات توان بخشی، آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی احتیاج دارند که از این تعداد 18قلم مربوط به تجهیزات وزرشی است و در امسال ردیف 50میلیاردی برای تجهیزات توان بخشی بودجه در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر یکی از برنامه های سازمان آموزش وپرورش استثنایی را ساخت سالن های 200مترمربعی ورزشی درون مدرسه ای در مدارس استثنایی اسم کرد و گفت: ده مدرسه استثنایی استان تهران، زمین مورداحتیاج برای ساخت این سالن ها را دارند که باید کوشش گردد این سالن های ورزشی باهمت خیرین ایجاد گردد.

وی بابیان این که بر اساس آمایش سرزمین 210مدرسه استثنایی در کشور برای رسیدن به استاندارد مطلوب، مورداحتیاج است، اظهار کرد: ساخت این مدارس در قالب طرح از خشت تا بهشت آغازشده است و از این تعداد 9مدرسه متعلق به استان تهران است که 3مدرسه در حال ساخت و 6مدرسه دیگر مورد احتیاج است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، حسینی بابیان این که تمامی پایگاه های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در سطح کشور به اتاق آکوستیک تجهیز خواهند شد، گفت: اعتبارات اتاق آکوستیک پایگاه های سنجش استان تهران تأمین شده است و به زودی 2اتاق آکوستیک سنجش در شهر تهران و 2اتاق آکوستیک سنجش در شهرستان های تهران، ایجاد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1706

به "تجهیز تمامی پایگاه های سنجش نوآموزان به اتاق اکوستیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز تمامی پایگاه های سنجش نوآموزان به اتاق اکوستیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید