تالار تازه شهر یکی از جاهای دیدنی مونیخ به شمار می رود (تور ارزان آلمان)

به گزارش تور استانبول، جاذبه ها/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، تالار تازه شهر یکی از جاهای دیدنی مونیخ به شمار می رود.

تالار تازه شهر یکی از جاهای دیدنی مونیخ به شمار می رود (تور ارزان آلمان)

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

تالار نو شهر (Neues Rathaus) کاملا مشرف به میدان مارین پلاتز (Marienplatz) است و در جبهه شمالی آن قرار گرفته است. این تالار بزرگ 400 اتاق دارد و نمای اصلی آن که رو به میدان است، 100 متر امتداد داشته و مزین به پیکره ها و جزئیات ظریف زیبایی هست. مدت زمانی را مقابل نمای اصلی ساختمان که به سبک نئوگوتیک است، صرف کنید و غرق مشاهده سنگ کاری های ظریف آن شوید.

تقریبا پیکره همه اعضای خاندان ویتلسباخ (Wittelsbach) در استان بایرن را می توانید نظاره گر باشید. بخش برآمده برج ساختمان شامل مجسمه هایی از چهار پادشاه اول بایرن است. ساختمان تالار که در سال 1892 تکمیل شد، در حملات هوایی سال 1944 مونیخ آسیب دید و پس از سرانجام جنگ بازسازی شد. در حالی که نمای اصلی تالار رو به میدان است، نمای پشتی آن در مجاورت پارک کوچکی به نام مارینهوف (Marienhof) هست. طبقه زیرین ساختمان به رستورانی بزرگ با عنوان راتسکلر (Ratskeller) اختصاص دارد که غذاهای سنتی بایرن را سرو می نماید.

در طبقه همکف مرکز اطلاعات گردشگری قرار گرفته است. برج اصلی ساختمان 85 متر ارتفاع داشته و به وسیله آسانسور می توانید به گالری میانی دسترسی یافته و از مشاهده شهر و منظره ها آن لذت ببرید. برج ساعت راتهاوس گلاکنشپیل (Rathaus-Glockenspiel) که در برج تالار نو شهر قرار گرفته، در سال 1908 ساخته شد و دارای 43 ناقوس و 32 پیکره هم میزان با انسانها است. از این برج در ساعت 11 صبح یا 5 عصر بازدید کنید تا از تماشای حرکات پیکره های مکانیکی آن لذت ببرید. تالار نو شهر مقر شورای شهر، دفاتر شهرداران و قسمتی از بخش اداری است و در سال 1874 ساختمان شهرداری از تالار قدیمی شهر به تالار نو شهر انتقال یافت.

منبع: همگردی
انتشار: 25 دی 1401 بروزرسانی: 25 دی 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2186

به "تالار تازه شهر یکی از جاهای دیدنی مونیخ به شمار می رود (تور ارزان آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تالار تازه شهر یکی از جاهای دیدنی مونیخ به شمار می رود (تور ارزان آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید