برگزاری مانور محیط زیستی با موضوع آب گرفتگی در منطقه 12

به گزارش تور استانبول، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 12، به منظور ایجاد آمادگی برای تحقق نگهداشت سیستم مدیریت محیط زیست ایزو 14001، مانوری با موضوع آب گرفتگی برگزار کرد.

برگزاری مانور محیط زیستی با موضوع آب گرفتگی در منطقه 12

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه 12 به منظور ایجاد آمادگی برای تحقق نگهداشت سیستم مدیریت محیط زیست ایزو 14001، مانوری با موضوع آب گرفتگی برگزار کرد که این مانور با همکاری شهرداری ناحیه 1، ستاد مدیریت بحران منطقه، سامانه 137 ناحیه 1، اورژانس تهران و کسبه و شهروندان انجام شد.

در این مانور که در محدوده جغرافیایی: از شمال خیابان انقلاب، از جنوب خیابان امیرکبیر، از شرق خیابان مصطفی خمینی و از غرب خیابان سعدی انجام پذیرفت، تأثیر زیست محیطی مانور اجرایی و نظارت بر عملکرد نحوه اجرای آن بررسی شد؛ همچنین نقاط قوت و ضعف موجود در این زمینه معین شد.

محمدرضا ندرلو، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در تشریح هدف از برگزاری این مانور گفت: این مانور به منظور سنجش آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری و بررسی تجهیزات و ادوات موجود، همچنین بررسی شرایط و پیامدهای ناشی از بارش برف و باران برگزار شد.

او فراهم سازی شرایط مناسب برای عبور و مرور شهروندان در شرایط بارش برف و باران را ضروری دانست و با اشاره به اقدامات لازم برای جلوگیری از آب گرفتگی معابر در فصل بارش های پاییزی اعلام نمود: با توجه به فرارسیدن فصل پاییز و آغاز بارش ها، از پیش تمهیداتی اندیشیده شده تا با شناسایی نقاطی که درگیر آبگرفتگی خواهند شد، مسائل احتمالی رفع شود.

ندرلو با ابراز اطمینان از در کنترل بودن شرایط بارش ها در فصول سرد ادامه داد: با امکانات، ماشین آلات و تجهیزاتی که در اختیار معاونت خدمات شهری است، به امید خدا موضوع بارش باران در فصول سرد سال، مشکل خاصی برای شهروندان ایجاد نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1305

به "برگزاری مانور محیط زیستی با موضوع آب گرفتگی در منطقه 12" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مانور محیط زیستی با موضوع آب گرفتگی در منطقه 12"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید