باز شدن مسیر بازگشت عزت اللهی و عابدزاده به لیگ برتر ایران

به گزارش تور استانبول، مصوبات تازه جلسه کارگروه ناظر بر دستور العمل قراردادهای ورزشی می تواند زمینه بازگشت برخی ستاره ها را به فوتبال ایران فراهم کند.

باز شدن مسیر بازگشت عزت اللهی و عابدزاده به لیگ برتر ایران

به گزارش خبرنگاران، امروز و بعد از نخستین جلسه کارگروه ناظر بر دستورالعمل های قرادادها برخی تغییرات نسبت به قوانین جدیدی که وضع شده بود اعمال شدند. یکی از مهمترین مصوبات این جلسه را می توان در بند دوم دید جایی که مقرر شد بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ های پایین تر از لیگ برتر کشور مبدا که قصد حضور در مسابقات لیگ برتر و لیگ یک کشور را دارند مشمول بند 23 دستور العمل ناظر به انعقاد قراردادها محسوب نشوند.

این در حالی است که پیش از این بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ های پایین تر دیگر سهمیه خارجی محسوب نشده و می توانستند با تیم هایی در لیگ برتر و لیگ یک قرارداد امضا کنند. یکی از مهمترین چهره هایی که بعد از این اتفاق درباره او صحبت می شود محمدنادری است که به واسطه حضور در تیم آلتای اسپور و در لیگ دسته یک ترکیه بازی می کرد با مشکل عقد قرارداد با تراکتور روبرو شده بود.

اما این قانون می تواند راه بازگشت برخی ستاره های دیگر را هم هموار کند. بازیکنانی مانند سعید عزت اللهی و امیرعابدزاده که در لیگ های دسته پایین تر کشورهای دانمارک و اسپانیا بازی کرده اند نیز می توانند بدون آنکه سهمیه بازیکن خارجی را بگیرند با تیم های ایرانی قرارداد ببندند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2269

به "باز شدن مسیر بازگشت عزت اللهی و عابدزاده به لیگ برتر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز شدن مسیر بازگشت عزت اللهی و عابدزاده به لیگ برتر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید