ایستگاه های راه آهن در کانادا

به گزارش تور استانبول، تعداد ایستگاه های راه آهن در کانادا از همه بیشتر است. اگرچه خطوط ریلی سواحل اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام را متصل می کند , شبکه های اصلی محدود به بخش جنوبی کشور هستند. حتی در غرب , جایی که دورترین شمالی را گسترش می دهند , مسیرهای بین قاره ای به شمال ادمونتون , آلبرتا , و پرنس روپرت , بریتیش کلمبیا نمی فرایند. خطوط منطقه ای شمال - جنوب , با این حال به خلیج هادسن در چرچیل , مانیتوبا , جیمز بی , اونتاریو , انتاریو , و لابرادور مرکزی در کبک , کبک می رسد.

ایستگاه های راه آهن در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور خیلی ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

دو سیستم بین قاره ای اغلب تاسیسات راه آهن کانادا را فعال می کنند. سیستم راه آهن ملی کانادا (cn) که قبلا ً متعلق به دولت بود در بخش خصوصی خصوصی سازی شد. شرکت راه آهن اقیانوس آرام کانادایی یک شرکت سهامی است. اگرچه این سیستم ها بسیار رقابتی هستند , اما در بسیاری از راستاها هم کاری می کنند که در آن تکرار خدمات سودآور نخواهد بود. آن ها توسط یک خط عمده شمال - جنوب در ساحل غربی , راه آهن بریتیش کلمبیا و تعدادی از خطوط راه آهن منطقه ای به توسعه منابع معدنی و الوار در شمال اضافه می شوند. هزاران مایل خط آهن به ویژه در ایالات جنوبی بازنشسته شده اند , اما خطوط ریلی جدید به منابع گسترده در شمال نیز ساخته شده اند و راستا کل راستا را نسبتا ً بدون تغییر باقی گذاشته اند.

پس از جنگ جهانی دوم به نفع حمل و نقل هوایی و هوایی , بازنشستگی کوتاه ترین راستا تا حدودی به کاهش عمده سهم راه آهن در حمل و نقل مسافر مربوط می شود. دولت کانادا از طریق راه آهن تاسیس شد که مسئولیت بیشتر قطارهای مسافربری را بر عهده گرفت. ریلی دارای قطارهایی است که از راستا و دیگر امکانات cn و cp استفاده می کند. با وجود این که از طریق راه آهن تجهیزات جدید و خدمات بهبود یافته ایجاد شد, قادر نبود موج کاهش سفر مسافر را ریشه کن کند. در اواخر دهه 1980 , یارانه های دولتی قطع شد و بسیاری از راستاهای مسافران متوقف شدند. بیشتر خدمات مسافربری راه آهن کانادا در کریدور پرجمعیت ویندزور به شهر کبک متمرکز شده است. به نقل از یکی از آژانس های دولتی انتاریو , حرکت قطارها در مناطق شهری سنگین اطراف تورنتو را آغاز کرد. این عملیات در منطقه مونترال و در منطقه ونکوور و در منطقه ونکوور آغاز شد.

انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 736

به "ایستگاه های راه آهن در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایستگاه های راه آهن در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه های راه آهن در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید