ایجاد 200 فرصت شغلی با راه اندازی مجتمع گردشگری نیر

به گزارش تور استانبول، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: با راه اندازی مجتمع گردشگری مروارید آزادی نیر برای 200 نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.

ایجاد 200 فرصت شغلی با راه اندازی مجتمع گردشگری نیر

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، فرزاد کیسان صبح امروز 14 اردیبهشت ماه در بازدید از فرایند اجرای مجتمع گردشگری مروارید آزادی نیر اظهار کرد: این مجتمع گردشگری شامل هتل 5ستاره، آب درمانی و مراکز تفریحی و ورزشی است که بهره برداری از آن، زمینه مناسبی برای رونق هر چه بیشتر گردشگری در استان فراهم می کند.

او با اشاره به آغاز اجرای این پروژه از سال 97 گفت: از آغاز اجرای این پروژه با تسهیلات حمایتی ارائه شده در کنار آورده خود سرمایه گذار، شاهد پیشرفت مناسبی در اجرای این مجتمع هستیم.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: مجموعه آب درمانی این مجتمع با پیشرفت 70 درصدی در حال اجرا بوده و تا خاتمه سال 99 به بهره برداری می رسد.

او شرح داد: هتل 5ستاره این مجتمع که در حال حاضر 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، پیش بینی شده تا سال 1401 راه اندازی و آماده پذیرش مسافران و گردشگران ورودی به استان شود.

او حجم کل سرمایه گذاری اجرا شده در این مجتمع را 2هزارمیلیارد ریال برشمرد و اضافه کرد: تا به امروز 60 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به مجموعه آب درمانی این مجتمع ارائه شده است.

کیسان اظهار کرد: با افزایش میزان پیشرفت فیزیکی هتل، این مجتمع تسهیلات حمایتی به این مجموعه نیز افزایش پیدا می کند.

او با اشاره به اشتغال زایی این مجموعه گفت: در مجموع با راه اندازی این مجتمع برای 200 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1001

به "ایجاد 200 فرصت شغلی با راه اندازی مجتمع گردشگری نیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 200 فرصت شغلی با راه اندازی مجتمع گردشگری نیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید