ارائه خدمات مشاوره فنی به شرکت های دانش بنیان حوزه دارو

به گزارش تور استانبول، رئیس مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان ارائه خدمات مشاوره فنی به شرکت های دانش بنیان را در جهت تقویت زیرساخت های فنی این شرکت ها ضروری دانست و مطرح نمود: شرکت ها در زمینه مدیریت فنی و توسعه محصولات خود دچار ابهامات متعددی می شوند و برای پیشبرد اهدافشان به دنبال راهکار مناسب، سریع و کم هزینه هستند و یاری دریافت از مشاوران حرفه ای یکی از این راهکار هاست.

ارائه خدمات مشاوره فنی به شرکت های دانش بنیان حوزه دارو

به گزارش خبرنگاران، سید محمد صاحبکار خراسانی اظهار کرد: افزایش دائمی سن امید به زندگی در ایران و دنیا به عنوان مهم ترین شاخص توسعه یافتگی جوامع در امر سلامت، بیانگر توجه روزافزون به مقوله سلامت و طبیعتا بازار رو به رشد صنایع وابسته به آن ازجمله داروسازی است، لذا شرکت های فعال در حوزه دارو برای عقب نماندن از این موج توسعه، ناگزیر به پویایی و تحقیق و توسعه مستمر هستند.

رئیس مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان با اشاره به خدمات مشاوره ای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: مشاوران با استفاده از بینش و مهارتی که در تجزیه وتحلیل مسائل و ارائه روش ها و راهکارها دارند، می توانند موجب رشد و افزایش توانمندی شرکت ها در عرصه های مختلف باشند. ازاین رو، مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان با هدف توانمندسازی شرکت ها اقدام به ارائه خدمات مشاوره فنی در حوزه دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان نموده است.

دبیر کارگروه ارزیابی شرکت ها و موسسات دانش بنیان مطرح کرد: مشاوره در زمینه های مختلف به شرکت های متقاضی ارائه می گردد که ازجمله آن بازاریابی، صنعتی سازی و بهینه سازی محصولات دارویی، اخذ تاییدیه ها و مجوزهای نهایی از مراجع مربوطه و صادرات اقلام دارویی است.

صاحبکار خراسانی در ادامه گفت: خدمات مشاوره تنها به زمینه های تجاری و بازرگانی محدود نمی گردد و در حوزه های علمی نیز مشاوران مجرب، دانسته های خود را با متقاضیان به اشتراک می گذارند. لذا مشاوره در زمینه انتخاب صحیح سنتز مواد اولیه و جانبی، مواد مورداستفاده در فرمولاسیون، کارآزمایی های بالینی و حیوانی و آزمون های موردنیاز محصولات حوزه مهندسی بافت و سلول به شرکت ها ارائه می گردد.

دبیر کارگروه ارزیابی شرکت های دانش بینان همچنین اظهار کرد: استفاده از این خدمت برای تمامی شرکت های دانش بنیان به صورت رایگان بوده و برای دریافت خدمات مشاوره فنی و سایر خدمات توانمندسازی می توانند به سامانه bizservices.ir مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایند.

بر اساس این گزارش، مشاوره های توسعه فنی محصولات علاوه بر حوزه دارو، در حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، مواد شیمیایی و پلیمری، تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی، تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته و مواد پیشرفته به شرکت های دانش بنیان ارائه شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 534

به "ارائه خدمات مشاوره فنی به شرکت های دانش بنیان حوزه دارو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات مشاوره فنی به شرکت های دانش بنیان حوزه دارو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید