اتریش سربازان خود را در مرز ایتالیا مستقر می نماید

به گزارش تور استانبول، وزیر دفاع اتریش گفت: اتریش سربازانی را در مرز خود با ایتالیا مستقر می نماید تا مانع از ورود مهاجرانی گردد که قصد ورود به شمال اروپا را دارند.

اتریش سربازان خود را در مرز ایتالیا مستقر می نماید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، هانس پیتر دوسکوزیل وزیر دفاع اتریش امروز شنبه در مصاحبه با روزنامه آلمانی دی ولت تاکید نمود: اتریش میخواهد سربازانش را در مرز ایتالیا مستقر کند تا مانع از ورود مهاجرانی گردد که قصد رسیدن به شمال اروپا را دارند.

اتریش پیش از این اعلام نموده بود که برای جلوگیری از ورود بیشتر مهاجران حاضر است تا کنترل های شدیدتری را اعمال کند ولی اظهارات وزیر دفاع اتریش نشانگر شدیدترین تدابیری است که این کشور میخواهد اجرا نماید.

وی به روزنامه دی ولت گفت: تا وقتی که مرزهای خارجی به طور موثری حفاظت نگردد، اتریش کنترل های مرزی را تشدید خواهد نمود. این به معنای استقرار سربازان در مرز اتریش با ایتالیا خواهد بود.

وی اضافه کرد: سربازان می توانند به حفاظت از مرزها، ثبت نام مهاجران و کوشش های انسان محبت آمیز یاری نمایند.

وی بار دیگر خواهان یک تشکیل یک نیروی نظامی- غیر نظامی از سوی اتحادیه اروپا برای حمایت از آژانس مرزی اروپا فرانتکس در کشورهای یونان، بلغارستان و ایتالیا شد.

وزارت کشور آلمان نیز اظهار داشت: با توجه به آنکه بخش عمده ای از مسیرهای اصلی مهاجران به وسیله کشورهای بالکان و اتریش مسدود شده، تعداد مهاجرانی که طی ماه مارس به وسیله اتریش وارد آلمان شده اند، هفت برابر کاهش یافته و به کمتر از 5 هزار نفر رسیده است.

در ماه فوریه نیز 38570 مهاجر وارد آلمان شده اند. این رقم در ماه ژانویه به بیش از 64700 نفر رسیده بود. اتریش مهمترین نقطه ورودی مهاجران به آلمان به شمار می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 533

به "اتریش سربازان خود را در مرز ایتالیا مستقر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتریش سربازان خود را در مرز ایتالیا مستقر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید