بازسازی منزل: شروع بازسازی قلعه پرتغالی ها در آینده نزدیک

به گزارش تور استانبول، طبق اعلام مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان بازسازی قلعه پرتغالی ها به زودی از محل اعتبارات ملی شروع می گردد.

بازسازی منزل: شروع بازسازی قلعه پرتغالی ها در آینده نزدیک

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

رضا برومند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، ضمن اشاره به خسارت های ناشی از بارندگی های اسفند و فروردین ماه گذشته گفت:

پس از معین برآورد خسارت ها و اعلام به مدیریت ستاد بحران استان به طور همزمان پیگیری ها به وسیله سازمان میراث فرهنگی کشور شروع شد که امیدواریم علاوه بر دریافت اعتبار بازسازی قلعه پرتغالی ها، اعتبار سایر بناهای آسیب دیده را نیز دریافت کنیم.

وی بعلاوه از شروع بازسازی و اجرای طرح زیباسازی معبد هندوهای بندرعباس از هفته آینده اطلاع داد و اضافه نمود:

سال جاری چند بازسازی اساسی برای سایر بناهای تاریخی استان هرمزگان انجام خواهد شد.

برومند در ادامه از هماهنگی و مشارکت با بنیاد برکت و بنیاد علوی برای بازسازی و بازسازی بناهای تاریخی در جزایز اطلاع داد و اضافه نمود:

به زودی جزئیات بازسازی و بازسازی بناهای معین شده اعلام می گردد.

خبرنگاران علاوه بر معرفی جاهای دیدنی هرمزگان، به معرفی برترین تورهای مسافرتی نیز پرداخته است. اگر تمایل دارید که سفری برنامه ریزی شده و راحت به هرمزگان داشته باشید، می توانید تور هرمزگان را در خبرنگاران جستجو کنید و از میان لیست تورهای ده ها آژانس معتبر، برترین تورها را مشاهده و پس از مقایسه قیمت مناسب ترین تور به مقصد مورد نظرتان را انتخاب کنید.

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1961

به "بازسازی منزل: شروع بازسازی قلعه پرتغالی ها در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: شروع بازسازی قلعه پرتغالی ها در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید