آب پاکی مدیران دولتی روی دست ورزشی ها؛ ورزش جزو اولویت ها نیست و ارز دولتی نمی دهیم

به گزارش تور استانبول، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت که به آنها اعلام گردیده ورزش جزو اولویت های معین گردیده برای تخصیص ارز دولتی نیست.

آب پاکی مدیران دولتی روی دست ورزشی ها؛ ورزش جزو اولویت ها نیست و ارز دولتی نمی دهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فدراسیون های ورزشی در حالی باید تیم های خود را به مسابقات مهم خارج از کشور اعزام نمایند که هزینه این اعزام ها با استفاده از ارز غیردولتی و آزاد انجام می گردد و همین مسئله مسائل مالی بسیاری را برای این فدراسیون ها به وجود آورده است.

ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به این موضوع به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: تقاضای خود را ارائه و اهمیت مسئله شرکت در رقابت های بین المللی را عنوان نموده ایم تا بتوانیم در حوزه ورزش از ارز دولتی استفاده کنیم و تیم های اصلی را پوشش بدهیم.

وی اضافه نمود: با وجود بازگویی این اهمیت، اما عنوان گردیده که ورزش جزو اولویت های معین گردیده برای تخصیص ارز دولتی نیست. 5 مکاتبه با بانک مرکزی، شخص رئیس جمهور و دفتر ریاست جمهوری داشته ایم و این اهمیت را به آنها گفته ایم، حتی در این باره تقاضای برگزاری نشست و جلسه را نموده و گفته ایم که اگر ارز دولتی نباشد، بخش عمده ای از اعزام ها و فعالیت ها منتقی می گردد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال که آیا برای بازی های آسیایی 2018 از ارز دولتی استفاده شد یا خیر، گفت: برای این بازی ها از ارز دولتی استفاده شد. خوشبختانه بلیت ها قبل از گران شدن تهیه گردیده بود و در واقع استفاده از این پرواز ها در زمان گرانی بلیت ها صورت نگرفت.

فرامرزیان در پاسخ به این سؤال که آیا برای بازی های پاراآسیایی هم از ارز دولتی استفاده می گردد، مطرح نمود: برای این بازی ها هم تقاضای خود را داده ایم؛ البته دوستان در کمیته پارالمپیک هم قدری در این باره تأخیر داشتند. امیدوارم برای پاراآسیایی هم مسئله ای وجود نداشته باشد.

وی درباره آخرین وضعیت تخصیص بودجه به فدراسیون ها گفت: با توجه به شرایط ورزش و برگزاری بازی های آسیایی و پاراآسیایی، تا شهریور ماه سعی کردیم بودجه فدراسیون ها را بدون قید و شرط پرداخت کنیم، اما از این پس فدراسیون ها باید گزارش خود را ارائه نمایند. در واقع اولین تخصیص بودجه به فدراسیون ها منوط به ارائه گزارش عملکرد آنها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 25

به "آب پاکی مدیران دولتی روی دست ورزشی ها؛ ورزش جزو اولویت ها نیست و ارز دولتی نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب پاکی مدیران دولتی روی دست ورزشی ها؛ ورزش جزو اولویت ها نیست و ارز دولتی نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید